Volgers

maandag 3 december 2012

kerstster

Hallo bloggers Ik weet niet hoe het bij jullie is maar is het heel vies weer .Dus uitstekend weer om te freubelen en dat hebben we dan ook gedaan . Ik heb verschillende kaartjes gemaakt maar die krijgen jullie nog te zien het zijn geen kerstkaartjes namelijk dus nog even geduld. dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een schets bij http://scrapmydream.blogspot.nl/ het was deze keer een makkelijk patroon dus gauw klaar. Ik wens jullie een fijne avond en misschien tot morgen. groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. De kerstster vind ik erg mooi.

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Rianne, super die kerstster.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Rianne en snel klaar is een toverwoord nu kerst voor de deur staat.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Leuk dat je volger bij me bent geworden!
    Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is hier ook slecht weer geweest vandaag, ik had een kart voor de kaartenvriendinnen gemaakt en opgestuurd voor in het album, wat denk je wat, Cindy kwam en zei je bent een paar steekjes vergeten,ik de kaart voorzichtig los gemaakt en de steekjes erbij gemaakt, gelukkig kon Ine hem nog opnieuw plaatsen Pfff.
    Jouw kaart is weer prachtig een kaart om even langer naar te kijken.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is gaaf, mooie mal heb je gebruikt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tooi geheel geworden, mooie sketch ook, ik heb er ook mee gewerkt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Rianne wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor ons blog Scrapmydream. Bedankt voor het meedoen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, Rianne!
    Dank je voor het meedoen aan de uitdaging van Scrap my Dream.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne