Volgers

vrijdag 21 december 2012

gebroken arm

Hallo Bloggertjes Hier ben ik weer na een paar vermoeide dagen met kerstvieringen ,ze zijn altijd leuk maar oh zo vermoeiend zeker als je zelf in de organisatie zit dan moet er van alles gebeuren en zien of alles goed verloopt. Ik denk dat vele van jullie dat het zelfde ervaren. Een leuke tijd maar ook weer blij dat het voorbij is . Dit kaartje had ik al eerder gemaakt maar nog even bewaard voor noodgevallen en dit is er een . het kaartje kan voor iemand zijn die is wezen skiëen wat ik natuurlijk niet wens want zo terug komen is nooit leuk . althans dat vermoed ik .ik zal nooit gaan skieen want ik houd niet van sneeuw en kou . de mal is van MD en gekleurd met distress inkt het tekststempeltje is van DC en het bankje en het meisje is van magnolia . ik hoop dat jullie hem weer mooi vinden en ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

7 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje prachtig geworden Rianne maar laten we maar hopen dat je hem niet hoeft te gebruiken, want je arm breken is nooit leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Inderdaad een lief kaartje voor noodgevallen..en ongevallen haha..heel lief stempeltje en je kaartje is mooi gemaakt...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Rianne toch, heb je al een kaart gemaakt op voorraad als iemand iets breekt, laten we dan maar hopen dat je kaart héél oud word in de doos en dat je hem zelf weggooit van ouderdom, dan is er niets gebeurd en blijf je zelf met deze prachtige kaart zitten Hahahaha.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig leuk. Super gedaan. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je moet zelf maar niets op lopen....haha.
    Je kaart ziet er goed uit.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne