Volgers

woensdag 12 december 2012

geboortekaartje

Hallo Bloggertjes, Ik ben een beetje laat maar moest nog even wat afmaken .vanmiddag geen tijd gehad, kreeg visite en ook nog kaarten geschreven.dus zoals ik zeg vanavond een kaartje afgemaakt, dat licht te drogen, en laat ik morgen zien .Nu over dit kaartje de achtergrond is weer net kant heb ik met versamark gestempeld en daarna met embosingpoeder bewerkt het baby'tje heb ik ingekleurd met distress inkt .Ik heb het de kleur groen gegeven omdat je het dan voor zowel een jongen als een meisje kunt geven .het is niet mijn gebruikelijke kleur maar deze keer kwam het vanzelf. Nou ik hoop dat jullie het ook leuk vinden .Ik hoor het wel. Ben benieuwd . groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuke babykaart Rianne, de tekst vind ik ook al zo leuk de kleuren vind ik geweldig mooi, dit is nu echt mijn kleurtje, dus je kaart is goed gekeurd hoor.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder die randen het lijkt net echt kant. Wat een leuk gedichtje erbij, die heb ik al overgeschreven...
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gedaan met dat kant zo Rianne, ik vind je kaart prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg die kant randen gestempeld, Mooi kaartje en je gedichtje is ook erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, Rianne en een supertekst.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kanten achtergrond, echt een heel mooi babykaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne