Volgers

donderdag 6 december 2012

alweer kerst

Hallo bloggertjes Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve woordjes die jullie mij gegeven hebben daar knap je al van op. Ik heb weer goed geslapen en dan kun je de wereld beter aan hé.Ik heb dit kaartje vanmiddag gemaakt voor een paar challenge .ik heb het ingekleurd met derwent potloden papier is van het kruidvat de de ronde kerstmanstempel is van Mariannehet kleine tekststempeltje heb ik ergens van internet geplukt.dat was het wel zo een beetje .Ik wens jullie een fijne avond en misschien tot morgen . Rianne http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/ http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/< /a> http://crealing.blogspot.nl/

18 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Rianne, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje is het geworden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig. Je stempel is gaaf en de frutsels die je heb gebruikt vind ik ook geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te lezen dat je weer lekker hebt geslapen, dat moet ook wel anders hou je het niet vol. Je kaart is weer een schatje, mooi gekleurd, met lieve kleurtjes, de details op je kaart maken hem helemaal af.
    Ik hoop dat je straks ook weer een goede nachtrust hebt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart, heel mooi in deze kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We komen helemaal in de kerststemming, mooi kaartje geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje en leuke kleuren ook gebruikt.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Rianne en leuke details.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge. Succes en hopelijk tot een volgende keer!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met de kerstballen!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging an Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart heb je gemaakt en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    Grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart !

    Leuk dat je met onze uitdaging van de "schets en kerstballen" meedoet van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje....ik zie alleen niet zo veel bling-bling!
    Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge,
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ps. wil je nog even de badge van Nadia op je blog plaatsen als je aan de challenge mee wilt doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Rianne! De schets komt er mooi in uit en ook het thema kerstballen is aanwezig, super!

    gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne