Volgers

maandag 10 december 2012

prijs

Hallo Bloggertjes , Dat ik gewonnen heb dat weten jullie he bij http://leonenkarin.blogspot.nl/ nou mijn prijsje kwam vanmiddag binnen het was iets verlaat maar wat een verrassing bij het openen er zat zoveel in dat ik er versteld van sta . echt geweldig Karin nogmaals bedankt daarvoor .Op de foto kunnen jullie zien wat er in zat en van de stempel maak ik van de week een kaartje . beloofd .mijn kaartje is deze keer heel simpel maar oh zo mooi ik heb vier kleine boompjes gestempeld toen door de cuttelbug gehaald en het lijkt echt sneeuw .en klaar is Rianne. groetjes

7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je prijs, ziet er gaaf uit! Je kaart is ook weer prachtig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je gewonnen prijs ik vind het super voor je, na al die nare dingen nu iets positiefs, ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
    je kaart is ook weer een plaatje, het is inderdaad net sneeuw.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave candy heb je gewonnen Rianne, ik vind het er prachtig uitzien. Je kaartje is ook helemaal mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Candy, leuk!
    Je kaart is eenvoudig, maar daardoor leuk.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaart en wat en prijs heb je gewonnen. Veel succes ermee.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en wat lijkt het me leuk om zo te worden verwend.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje en gefeliciteerd met je mooie prijs

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne