Volgers

donderdag 13 december 2012

dametje

Hallo Bloggertjes Ik had jullie beloofd om de stempel te laten zien die ik gewonnen had, nu hier is ze dan, ingekleurd met derwent. De skets heb ik weg gehaald bij http://christmaschallenges.blogspot.nl/maar dat is een challenge voor DT en dat wil ik nog niet, ben daar nog niet klaar voor . te laat gezien, maar ik vond de sckets wel leuk dus heb ik hem toch maar gemaakt.is het geen lieverdje ben daar zo blij mee je kunt hem overal voor gebruiken . Hopelijk vinden jullie hem ook mooi. maar dat hoor ik wel. groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje.
    Vind de sketch zelf ook heel erg mooi, maar durf het dt ook niet aan.
    Ben daar nog lang niet goed genoeg voor.
    Denk dat ik de sketch net als jou wel een keer ga gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempel en wat een mooie kaart.
    Veel plezier hiermee, je kunt de stem[el inderdaad overal voor gebruiken.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje geworden Rianne, leuke schetsen print ik altijd even uit, handig als de inspiratie even zoek is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende stempel is het Rianne, echt een toppertje en wat heb je er een schitterend kaartje van gemaakt. Inderdaad dit is de sketch van de DT-call, die vind ik trouwens ook heel mooi. Maar Aniet durft dat ook niet aan hoor om zich daar voor op te geven en als ik al zag dat er al heel veel mensen die schitterende kaarten maken zich hebben opgegeven al helemaal niet hahaha. Je kaartje is prachtig Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is leuk hoor, mooie kleuren en schitterende stempel. De sketch is zeker geweldig leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de sketch super mooi verwerkt, leuke stempel Rianne, je hebt het ook mooi gekleurd, weer een prachtige kaart.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempel heb je gewonnen en je hebt er een prachtige kaart meegemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stempel en sketch. Groot gelijk je moet doen waar je je prettig bij voelt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje en de stempel is een schatje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne,

    je hebt een heel lief kaartje gemaakt met de sketch..mooie kleuren..stempeltje is ook lief..
    En...natuurlijk is het leuk om onverwachte kaarten te krijgen...en dan ga ik ook weer aan de slag..dus het was niet serieus bedoeld hoor...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne