Volgers

dinsdag 11 december 2012

De laatste kerst

Hallo Bloggertjes ,Wij hebben vandaag wat inkopen gedaan voor de kerst en moe dat we zijn dat wil je niet weten ,overal in de winkels is het erg druk .Maar we zijn nog niet klaar en moeten nog een keer en dat is balen .we zullen maar niet treuren want we kunnen het nog en daar mag ook wel eens bij stil; gestaan worden . Maar nu mijn kaartje die heb ik gemaakt voor de challenge van http://sundaysketchandstamp.blogspot.nlen ook http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.nl/ maar dit word echt mijn laatste kerstkaartje voor dit jaar .Ik ben ze al aan het schrijven en dan gaan ze weg. klaar. ik wens jullie een fijne avond Rianne

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je je laatste kerstkaart eindigd met een schets van de sunday sketch & stamp challenge!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje Rianne. leuk gedaan.
    Leuk voor je dat je gewonnen prijs binnen is, je hebt je best gedaan.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die super Rianne, ik vind hem prachtig geworden. Echt een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje, super gedaan! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Rianne, shoppen kan vermoeiend zijn, zeker in deze tijd van het jaar. Je kaartje is prachtig en dit voor de laatste kerstkaart van dit jaar!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je laatste kaartje mag er zijn hoor, je kunt e gerust versturen. Succes met het schrijven.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Prachtige kaart Rianne, o die boodschappen, wij gaan met 8 personen fonduën, maar de verse spullen kunnen toch pas de maandag voor de kerst gehaald. Dus jij stopt nu met je kerstkaarten maken , ik ben benieuwd wat je nu gaat maken.
    lieve groetjes Corrie




    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart om de serie mee af te sluiten. Ik ben nog lang ni zo ver.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart en succes nog met winkelen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel goed uit Rianne
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne, dat heb je weer prachtig gedaan. Heel erg leuk, wat een schatje van een afbeelding trouwens. Hopelijk heb je de inkopen gauw bij elkaar, maar ach, je krijgt er een boel gezelligheid voor terug denk ik dan altijd maar. Ik ben ook 'klaar' met de kerstkaarten, dat wil zeggen dat ik heeeeel erg veel kant en klare kaarten ga versturen want ik ga het zeker niet meer redden. Mocht ik er nog eentje maken dan ligt die alvast klaar voor volgend jaar haha!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,
    Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen bij derwents/ prisma's.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is absolutely lovely, the image is so sweet and coloured in beautifully.

    Thank you for sharing your card with the rest Sunday Sketch & Stamp.

    Good luck.

    Anne-Marie x x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne