Volgers

zondag 9 december 2012

schaatsen

Hallo Bloggertjes, Hier ben ik weer met toch nog een kerstkaartje, wat ik vanmiddag afgemaakt heb . Het stempeltje is van de boekenvoordeel. ik had het niet maar een kennisje van mijn clubje had hem bij en ik mocht hem lenen.lief he.De boompjes zijn van stamping back en zijn al een keer gebruikt bij mijn vorige kaarten. de vijver heb ik bewerkt met distress inkt.ik hoop dat jullie hem toch een kerstkaart vinden want eigenlijk vind ik het een winterkaart. Ik wens jullie een fijne avond . Rianne

7 opmerkingen:

  1. Wat een te gek mooi kaartje, vind hem helemaal super.
    lieve groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kerst, winter dat is maar een heel klein verschil. Tuurlijk is dit een mooie kerstkaart.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kerstkaarten zijn toch winterkwartier, tenminste veel dan. Het lijkt net alsof de schaatser echt aan het schaatsen is.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk winters kaartje. Ik vind hem top! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dit is een mooie kaart Rianne, wat heb je die gaaf gemaakt, super hier ben ik dol op hoor.
    Lieve groetjes COrrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart heb je geweldig gemaakt Rianne, heel mooi opgebouwd zo, alsof die echt zo voorbij komt schaatsen als in een filmpje. Heel knap gemaakt. En eh hij kan heel goed door voor een kerstkaart hoor.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne