Volgers

donderdag 29 november 2012

aparte kerstkaart

Hallo Bloggertjes,Allereerst wil ik jullie bedanken voor die massale belangstelling .Ik wist niet wat me overkwam, dat had ik nog niet meegemaakt, geweldig vond ik het toen ik mijn mail opende. Mijn man kwam kijken, (ik zit namelijk boven) want zo gilde ik, hij dacht dat er iets gebeurd was. Ik heb er ook weer een paar volgers bij, ik weet even niet wie het zijn maar ze zijn welkom natuurlijk. ik begin het steeds leuker te vinden. je hoort er nu zo een beetje bij . Ik heb natuurlijk ook mijn rondje gedaan voor de kleurendag want ik was er gisteren niet meer aan toe gekomen, maar daar zitten toch hele mooie bij hoor . maar nu over mijn kaartje ,ik zat wat te spelen vanmiddag met inkt, ik kon niet echt iets doen moest naar begrafenis, dus spelen en daar is dit kaartje uit voort gekomen nu zag ik bij EKEF dat je een kerstkaart kon maken met niet traditionele kleuren dus dacht ik, daar doe ik aan mee, met dit kaartje. Nu wens ik jullie nog een plezierige avond en misschien tot morgen .http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl Rianne

12 opmerkingen:

  1. een keer iets anders dan de rood groene kerstkaart, heel leuk gedaan.
    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo heb je er maar weer een kaartje bij, door gewoon maar wat te doen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje schattig zo met die hertjes, heel mooi gedaan hoor Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rianne je kaarsjes zijn weg, dus begrijp ik dat Loek het ook niet heeft gered, wat triest weer, dat je even uit je doen bent is begrijpelijk, ik worstel er ook nog elke dag mee. Gelukkig heb je toch nog een pracht kaart weten te maken, hobbyen verzet je gedachten.
    Sterkte. Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je leuke dingen, Rianne. Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met die hertjes.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach kijk, wat fijn te horen dat de gevolgen van het kleurenkaartenteam niet schadelijk zijn hahahaha....
    je titel is inderdaad heel erg toepasselijk, eentje om toch even goed te kijken wat / hoe met je kaart van vandaag, vind hem toch geslaagd en vooral gedrufd ! mag ook een keertje he ? geniet nog maar na van je turbulente woensdag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig kaartje zo met die hertjes, supers!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne