Volgers

donderdag 8 november 2012

vlinders

Hallo bloggertjes,allereerst wil ik Wendy welkom hete ik hoop dat ze veel kijk plezier beleefd op mijn blog.Dit is weer eens heel iets anders ,ik moet zeggen dat ik dat toch liever doe hier kan ik me op[ uitleven .ik heb dit gemaakt met distress inkt twee kleuren voor de achtergrond daar bovenop riet en bloementjes gestempeld met archival inkt daarna met versamarkt de vlindertjes en in gekleurd met witte stift ,ook de druppels daarna de grote vlinders ook gekleurd met distress en de randjes met stift.het tekst stempeltje is van het kruidvat. al bij al vind ik het een hele mooie kaart geworden al zeg ik het zelf .Nu wil ik met deze kaart een gokje wagen met de challange van Hobbyshop Favoriet, die moest toevallig in die kleuren . ben benieuwd wat jullie er van vinden. groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan.Mooie kaart geworden.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem schitterend geworden Rianne, prachtig met die kleuren en vlinders. Hij is heel stijlvol.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel mooi. Ik ben ook een grote fan van de kleur paars. Mooi gedaan! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik een kaart naar mijn hart Rianne,wat een heerlijke kleuren,o ik ben zo gek op paars,héél mooi gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi Rianne, ik kan me wel voorstellen dat je dit leuk vind om te doen. Ook je andere kaarten bekeken, het lukte me niet om op elke kaart van je te reageren.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie, stijlvolle kaart ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Hobbyshop Favoriet!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart in mooie kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje!! Leuk dat je meedoet met de challenge van hobbyshopfavoriet, succes!!

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
    En vind het heel leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.

    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne