Volgers

zaterdag 10 november 2012

dame

Hallo bloggertjes, wat en vies weer is het vandaag geweest he ,maar wel lekker om te knutselen en dat hebben we dan ook gedaan . Eerst wat opgeruimd en weggegooid ,ja jullie horen het goed. weggegooid !.meestal ben ik niet zo weg Gooier maar het moest ik had niet zoveel plaats meer. Ja een hele kamer hebben en dan geen plaats meer ,foei Rianne.maar het was zo.Nu mijn kaartje het achtergrondje heb ik weer met distress inkt bewerkt de bloem eerst met versamarkt daar overeen heel licht inkt gedaan zodat er een lichte bloem ontstaat ,vind zelf dat het niet zo goed gelukt is en daar boven op met zwart gestempeld de dame had ik eerst zo erop gestempeld maar beviel me niet was te paars dus heb ik ze apart gestempeld en uitgeknipt en erop geplakt en daar was ik wel tevreden mee.dit alles op een witte kaart .Ik wens jullie een fijn weekend en tot morgen. Rianne

7 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat super Rianne, schitterend zo met dat paars en zwart op wit. Ik vind het resultaat super. En weggooien, poeh knap van je, dat kan ik inderdaad ook nooit zo snel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet zoveel van het vieze weer gemerkt, we zijn volop met onze winterkleding naaien bezig.
    Jij hebt weer een prachtige kaart gemaakt,mooi met het paars, en opruimen van de troep geeft ook een goed gevoel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is mooi! Ik vind de stempels gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed op dreef zeg, Paars de kleuren van mijn dochter, mooi geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Dit is wel een heel leuk kaartje geworden..mooi in die paarse tinten,ik vind het plaatje van de dame ook heel erg mooi gestempeld..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne