Volgers

zondag 18 november 2012

kant en klaar

Hallo, ik hoop dat jullie een fijne Zondag hebben gehad .die van ons een ieder geval wel . wij zijn naar onze schoondochter geweest want die was jarig .Nu ben ik weer thuis en ga ik er even twee kaartjes op zetten .jullie zullen zeggen twee maar dat komt dat ik die al heel lang had liggen en ze toch eens moest verwerken vandaar .(ik zelf ben er niet zo voor van die bestaande kaartjes ,maar als je ze krijgt moet je er wel wat meedoen .Ik heb ze wat gekleurd en een stempeltje ernaast gezet.dus daar ben ik ook weer vanaf.ik hoop dat jullie er plezier aan beleven. groetjes Rianne

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je schoondochter Rianna, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Super. En eh ik vind je kaartjes juist heel leuk geworden, is toch ook wel eens makkelijk als je niet na hoeft te denken over het papier en zo, ik vind ze top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze hartstikke leuk hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het zo toch prachtig opgelost Rianne, ze zijn héél leuk en nog gefeliciteerd met de verjaardag van je schoondochter hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg leuk Rianne.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne