Volgers

vrijdag 23 november 2012

weer een kerstkaart

Hallo Bloggers. ik ben vanmiddag lekker naar mijn clubje geweest, van alles uitgeprobeerd met de nieuwe stempels .er ging nog al wat mis .we zijn aan het maskeren gegaan, maar dat wilde niet zo goed lukken ,maar oefening baart kunst zullen we maar denken.Jullie krijgen dat nog wel eens te zien .eerst nog wat oefenen zoals ik al zij. Vandaar dat jullie nog een gewoon kaartje krijgen ,dit stempeltje is van vorig jaar en vond hem zo leuk dat ik hem nog maar een keer gebruikt heb.het hertjes malletje erbij wat muziek en klaar is kees of Rianne.ik wilde hier nog proberen mee te doen met de challenge van http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl wens jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

9 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Rianne,je hebt ook mooie kleuren gebruikt,schitterend gekleurd, weer een plaatje van een kaartje.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje Rianne!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Rianne. Hij is mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem helemaal super geworden Rianne, mooi zo in die bruin/creme tinten, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Rianne!!! Leuk dat je meedoet met de HH-challenge maar...mis ik het logo of kijk ik er overheen ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klaar is kees? Je kaart is super maar direct klaar denk ik ook niet. Dat muziekpapier is ook zo leuk.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart met Edwin.
    Leuk dat je meedoet bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Het is een prachtige kaart geworden..

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne