Volgers

dinsdag 20 november 2012

kerst

Hallo bloggertjes. Na een fijne wandeling en zieken bezoek nog gauw een kaartje gemaakt.dit kaartje wil ik mee laten doen met de challenge van http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/ de ondergrond is gestempeld met versamark en daar bovenop weer wat sterren die ik uit Amerika kreeg daar bovenop een d.blauw kaartje en ook weer gestempeld maar nu met een iets andere kleur daar bovenop een tekst stempel met versamark en geembost met goud poeder.en klaar was tie.ik wil hier ook meedoen met http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ een prettige avond en ik hoor het wel. groetjes Rianne

18 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden Rianne, heel mooi zo met die kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stempels heb je gebruikt zeg, wat kun je daar veel mee doen.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart, mooie stempels heb je gebruikt.

    Groetjres Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart. Gave stempel van de ijssterren. Heel mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart weer super Rianne.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi dat goud met blauw gecombineerd! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi vooral de kleurencombinatie. Bedankt voor je bijdrage aan DCL

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend stempelwerk Rianne, gezellig dat je weer meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kerstkaart Rianne!
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje met die stempels.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie sjieke kerstkaart! Je ziet wel dat je helemaal geen echte kerstpapiertjes nodig hebt om een echte kerstkaart te maken...
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt zo met die stempels
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg chique zo dit prachtige kaartje! Fijn dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi totaalplaatje Rianne, bedankt voor het meedoen bij de NKU.'gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne