Volgers

dinsdag 27 november 2012

liftchallenge

Hallo bloggers , Allereerst wil ik Caroline welkom hete,Ik hoop dat je veel plezier beleefd aan mijn blog.Nou bloggertjes het foutje was toch moeilijk te zien gisteren Nelleke was de eerste .ik heb als nog de raad van Nelleke opgevolgd daarvoor dank. Ik heb nu een ander kaartje gemaakt en wel vannacht ,ja jullie lezen het goed vannacht kon niet slapen ben er uit gegaan en heb deze kaart gemaakt. Deze kaart is er een voor de liftchallenge van http://liftchallenge.blogspot.nl/daar wil ik een keertje aan meedoen .kijk ook eens bij de candy van CAS http://addictedtocas.blogspot.nl/ dat is een hele leuke . Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen .de kleuren candy. groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk dat jij 's nachts met de liftchallenge bezig bent hihi. En je kaartje vind ik erg leuk geworden Rianne. Mooie kleurtjes, leuke tekst, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nachtwerk dus! Nou dat gaat je goed af
    's nachts, want je kaart is mooi geworden!
    dank je voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je super gelukt Rianne, je ziet het als je niet kan slapen dan moet je maar kaartjes gaan maken, nee hoor ik hoop dat je vannacht gewoon kan slapen. Je kaart is een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij slapen altijd s nachts!!hihihi
    Nou wel een mooie kaart heb je gemaakt in de nachtelijke uurtjes.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden, vooral de stempel waar je twee kleuren hebt gebruikt.
    Ik hoop dat je vannacht beter slaapt. Leuk trouwens dat je wat met mijn tip heb gedaan. Je kan daar zo van balen. Ik vind stempelen ook wel eng ik denk altijd stel dat het mislukt... Dan denk ik, gewoon proberen, mislukt het dan plak ik toch alsnog wat overheen?
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt. Leuke stempel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje laat Rianne, je kaartje is prachtig hoor volgende keer is mijn berichtje langer hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, dan heb je goede nachtogen, want je kaart oogt scherp gestempeld. Mooi! Fijn dat je meedoet met ons!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne