Volgers

donderdag 15 november 2012

drieluik

Hallo bloggertjes. hier weer een gewoon kaartje van mij (nou gewoon kun je dit niet noemen ) op de foto staan mijn trotse kleinkinderen .ik heb deze gemaakt om mee te doen met de challenge van http://het-hobbyjournaal.blogspot.nl/ het papier heb ik een keer op een beurs gekocht en weet niet meer van wie het is. het patroon heb ik uit een Amerikaans blad gehaald en de foto heb ik bewerkt in een foto programma, ik bedoel die lijst erom gedaan . er gaat ook nog een band over om dicht te gaan .ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden . lieve groetjes rianne

12 opmerkingen:

  1. Wauw hij is prachtig geworden Rianne, wat een rijkdom op de kaart, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie, persoonlijke kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Heel origineel en supermooi geworden. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk idee, echt een verrassing als je de luikjes opent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof modelletje en zo leuk met de foto erin! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan Rianne! Heel erg leuk patroontje ook, het ziet er superleuk uit1
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat je mee doet met mijn challenge in hobbyjournaal blog ik vind hem heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart en mooi model.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne