Volgers

woensdag 28 november 2012

kleuren challenge

Hallo Bloggertjes Nou ik heb vannacht weer goed geslapen hoor . Jullie allemaal bedankt voor de leuke reacties op mijn niet slapen van de vorige nacht.maar nu over dit kaartje dit is het kaartje voor de kleuren challenge van http://martinaskaartjes.blogspot.nl/ dat moest zijn rood groen en dit is mijn bijdrage denk niet dat is alleen maar rood wit want de attributen zijn van groen .ik wens jullie een fijne avond en tot morgen ach ja ik kan niet langs komen vanavond ben er even niet. groetjes Rianne

29 opmerkingen:

  1. Hoi Dianne
    Wat een geweldig leuke kaart zo in deze vorm en het prachtige papier
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai, Het is een mooie frisse kaart met in hoofdzaak dat rood wit, en leuk onderbroken met de groene details.
    Ook een heel mooi model.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooi modelletje en leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukkig heb je een goede nachtrust achter de rug, niets is beter dan een goed nachtje doorslapen, kan beter tegen vanalles, alé, ik toch !
    een heel erg leuk kaartje met die inkepingen ! geslaagd hoor !
    leuk dat je er bij was,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo een hele mooie kaart is het geworden
    Een fijne avond
    Gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en een heel leuk model.
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig je kaart en leuk model
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt voor het KKT. Ik ga nog even verder naar de anderen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat een mooi model kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Rianne, ik vind hem heel mooi geworden, schitterend model ook. Veel plezier vanavond met wat je ook gaan doen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,

    Wat een bijzondere vorm van je kaart leuk hoor.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, super deze vorm!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje en leuk model.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig modelletje kaart Rianne, weer super gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart gaaf model! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk model heeft jouw kaart! En fijn dat je weer goed geslapen hebt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart en leuk model ook.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart Rianne!
    Vooral je "trapjes" maken het een bijzondere kaart!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kerstkaart Rianne...heel mooi modelletje ook....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke Kerstkaart. Origineel model.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke interpretatie van de uitdaging!

    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Rianne,

    Leuke kaart maakte je! Helemaal in de juiste kleuren!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een grappig modelletje zo en gave embellishments heb je allemaal gebruikt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne