Volgers

donderdag 1 november 2012

bloemen

Hallo bloggertjes ,nu moet ik jullie toch eens wat vertellen, wat ik vandaag meegemaakt heb.We hadden een reünie van machinisten van de NS. (mijn man is namelijk machinist geweest en zit in de organisatie )dat vond ik best, dus ik vraag aan hem, mag ik kaarten verkopen? ja zegt hij als je het maar voor een goed doel doet,dat is goed maar welk doel, we hadden er drie, reuma ,kanker,nieren. ik bonnetjes gemaakt en hij er een uit gehaald, het werd de nierstichting . ik met mijn kaarten op stap daar weggezet en die lieverd van mij heeft het omgeroepen door de zaal en wat er toen gebeurde, dat wil je niet weten, alles kwam tegelijk en wilde kaarten kopen dus zo ben ik 80 kaarten armer .is dat nu niet leuk. Nu over dit kaartje dat heb ik gestempeld met stempelstiften het is eenvoedig maar dat mag wel een keertje . lieve groetjes Rianne

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zoveel kaarten te kunnen verkopen voor het goede doel! Ook dit kaartje vind ik best wel knap!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gaaf Rianne dat je zoveel kaartjes op deze manier verkocht hebt, dat is toch geweldig. Ik zit hier ook nog met een voorraad van dik over de 100, kan je man ook niet zo een actie voor me opzetten (LOL). En wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt, nu kan je weer beginnen met een voorraadje aanleggen. Wat geweldig dat je het geld aan de nierstichting doneert.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er perfect uit Rianne.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zoveel kaartjes hebt verkocht voor het goede doel. Je kaart is prachtig.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat knap van je dat je voor een goed doel je kaartjes verkoopt ! leuk dat je verkoop als een trein ging ! helemaal mooi, het volgende goede doel dat ben jij hahahahaha !
    en oh ja, mooie kleurrijke bloemenkaart heb je daar !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne