Volgers

donderdag 22 november 2012

witte kerstkaart

Hallo bloggers, na een dagje schoppen bij http://elke-verschooten.blogspot.com ben ik weer terug moe en voldaan en een ervaring rijker. Wat maakt die mooie kaarten.zo eenvoudig en mooi althans dat vind ik. nu mijn kaartje dat moest een witte kerstkaart zijn met een afbeelding in kleur .nou ik dacht ik maak deze keer is geen afbeelding van een stempeltje maar ik doe een paar kerstballen. Dit alles zijn mallen van M.D.en ik wil hier aan meedoen met de challenge van http://duymelot.blogspot.com/ ik wil hier een kansje wagen al is dat moeilijk. ik wens jullie een fijne avond en tot morgen. Rianne

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart hoor.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. De kerstballen springen er echt uit. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rianne,
    Wat een PRACHTIG wit kerstkaartje is dit met die "gouden" ballen.....heel erg CHIQUE ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart in wit mag er zijn Rianne,je hebt er weer een plaatje van gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het je heel goed afgegaan Rianne, hij is top geworden, ik vond het een hele moeilijke maar die van jou is helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, mooi met die kerstballen zo.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende stijlvolle kaart
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er erg mooi uit en in het wit is het altijd chique, succes
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    wat een mooie kaart, leuke samenstelling van stansen.
    Leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij duymelot...veel succes!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne