Volgers

vrijdag 26 april 2013

een opkikkertje



Hallo Bloggers,
Hier is het eindelijk droog wat een rot weer ,maar nu gaan we weer de goede kant op hoop ik tenminste .
Vanmiddag weer heerlijk met vriendinnen gefreubeld en gelachen doet een mens altijd goed .
Nu mijn kaartje dit is weer die techniek die ik al eens toe gepast heb maar hij is zo leuk om te doen en je kunt er je inspiratie ook best in kwijt.De stempels zijn allemaal van DC op een na dat is het rondje en dat is een viltje wat je onder stoelen doet tegen beschadiging van je parket,daar een beetje foam opgeplakt zodat hij op je acrylblok plakt en stempelen maar .Het is het rondje helemaal links van jullie er zijn ook vierkantjes ,dus het is te proberen. succes allemaal ,Ik zie of hoor het wel.
Veder wens ik jullie een fijn weekend met veel zon .
groetjes Rianne

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mozaiekkaart Rianne...ik vind hem heel erg mooi.... ook de kleuren zijn prachtig.
    En wat een goed idee om met die stoelpootviltjes te stempelen. je moet er maar opkomen....iets om te onthouden...
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad goed idee
    maar een heel mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een idee van dat viltje, moet maar eens de werkplaats van mijn man duiken om te kijken wat hij allemaal heeft. Mooi gedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren heb je voor je kaart gebruikt.Een echt opkikkertje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Hele mooie kaart heb je gemaakt, leuk al die verschillende stempels..Ik zie steeds staan van DC..welk merk is dat dan, ben niet zo goed thuis in de stempelwereld...het viltje als stempel is ook erg leuk..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kleuren heb je gebruikt Rianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke en moie kaart Rianne en wat een leuk idee om een viltje als stempel te gebruiken.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianna,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat een leuk idee van die vilt stoelbeschermer een stempel te maken apart.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart in mooie kleuren en wat een goed idee van je dat viltje
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gedaan, geweldige kleuren!
    Fijn weekend, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne

    Wat is dit mooi gemaakt in hele mooie kleuren.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een schitterende kaart Rianne, mooi kleuren, o ik ben zo gek op paars.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superkaart Rianne, wat een mooie kleurstelling. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne da`s een leuk idee en een mooi kaartje
    Een fijn weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Heel mooi de kaart en een geweldig idee.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig is deze kaart, heeeel mooi gemaakt ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Rianne. Leuk zo'n mozaiekkaart in die mooie paarstinten. Ook hele mooie stempels!!
    Fijn weekend,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje ! mooie techniek ! gaat je goed af
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooi Riane, mooie kleurtjes die goed bij elkaar passen en dat van dat viltje is wel een goed idee!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne