Volgers

vrijdag 19 april 2013

Probeersel

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer nu met een kaartje dat we vanmiddag gemaakt hebben.   Ik had dit ergens gezien op het net en vond hem zo mooi dat we geprobeerd hebben hem na te maken ,al was dat moeilijk precies krijg je hem toch niet ,hoeft ook niet hoor Ik wilde  hem er  eerst niet op .zetten want de verhoudingen waren niet zo goed gelukt Maar mijn man zij zet hem er toch maar op hij is best goed . Na van de week denkt hij dat hij er verstand van heeft.(Wat heb ik gedaan ) maar misschien heeft hij gelijk .laat jullie mening maar horen.
Ik wens jullie een fijne avond en prettig weekend .
groetjes Rianne

23 opmerkingen:

  1. Nou ik vind dat je man toch wel gelijk heeft hoor Rianne, ik vind hem heel erg mooi geworden, het straalt een hele mooie sfeer uit. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg mooi je kleur gebruik is ook prachtig
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem ook goed gelukt hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en zoals de tekst zegt geniet van elk kostbaar moment is zo toepasselijk.Prachtige kleuren hen je gebruikt.Fijn weekend en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig gelukt, de kleuren komen heel mooi over!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij heeft er wel een beetje zicht op. Want het is een mooie kaart geworden.
    En een mooie tekst heb je ook gebruikt.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, Jan begint er echt verstand van te krijgen, hoor. Kun je hem wel zeggen. Ik vind het ook een heel mooie kaart! En de tekststempel past er heel goed bij....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Je kaartje is echt heel mooi, ik vind het heel leuk, dat de boom er vaag op staat en... een mooie tekst..Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooi kaartje hoor Rianne...manlief begint er al echt kijk op krijgen....mooie zonnige kleurtjes en die boom is ook heel mooi....
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie is dit, zeg!
    Je man heeft groot gelijk ...
    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat je man Jan helemaal gelijk heeft gehad door te zeggen zet je kaart maar op je blog.
    Hij is prachtig Rianne.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Ik ben het met je man en anderen eens. De kaart is goed gelukt. Ik snap wel wat je bedoelt met verhoudingen, maar is niet storend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een probeersel dat zeker nog wel wat vervolg gaat krijgen denk ik ! een heel geslaagd en warm kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is goed gelukt al zijn de verhoudingen niet helemaal goed het stoort mij niet!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die boom is schitterend. De tekststempel had ik misschien onderaan gezet, maar die boom is de blijkvanger. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi is hij Rianne en je man heeft gelijk hoor .
    Zo kunnen wij ook meegenieten van je "probeerseltje"
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een mooi kaartje hoor, en trouwens ieder
    kaartje is mooi want ze zijn allemaal zelf gemaakt, en
    alleen dat al is er mooi aan, wat en hoe je het ook maakt ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er heel goed uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje in hele mooie kleuren.
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou het is goed gelukt hoor ik vind hem prachtig.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige kaart heb je gemaakt, wil ik ook een keer proberen.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super achtergrond! En de volgende keer zet je de boom wat meer naar beneden en de kaart is top... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is in het echt nog vééééééél mooier, dat weet ik want ik heb hem mogen ontvangen *lol*

    Rianne, hij is super...
    Wat maak je toch prachtige topstukken, complimenten hoor !

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne