Volgers

maandag 22 april 2013

nog een beterschap

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,hoe was jullie dag hier was het weer iets minder en ik vond het zelfs koud ,hopelijk is het volgende week beter voor al die mensen die op vakantie gaan .Hier in de straat zijn er dat heel wat ,dan is het heel rustig ben ik bang, saai en stil.Mijn kaartje is weer een opkikkertje ,ik had er een paar nodig dus vandaar en ze moeten naar wat oudere mensen dan kun je niet aankomen met een heel kleurrijk kaartje .Citroenen doen het altijd goed want dat is vitamine C vinden ze.De stempels zijn van D.C. en zijn altijd leuk te verwerken.Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen.
groetjes Rianne

19 opmerkingen:

  1. Oh, heel erg mooi hoor!!!
    Super leuke stempels he ;-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke beterschapskaart Riannne...mooi gestempeld die citroenen.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Wat een leuke beterschapskaart is dit, mooie citroenen, leuk met het stukje Kraft..weer mooi gedaan..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty van een kaart!! Leuk met die gestempelde citroenen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke opkikker heb je gemaakt, leuk die citroenen met die blaadjes!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er heel leuk uit Rianne. Mooi hoe je al die citroenen verwerkt hebt, ik vind het een allerliefst beterschapskaartje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk Rianne, ik heb de stempel ook. Als ik jouw kaartje zie, moet ik de mijne ook nog maar eens gebruiken.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Wat een mooie kaart. Prachtig gedaan met de mooie DCstempels. Hier was het weer wel redelijk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden, citroenen zijn wel zuur..... Hihi
    Die streep gescheurd papier is ook leuk zo er bij. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart,leuk zo met de citroenen.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi rianne
    Erg leuk met die citroenen zo ziet het er fris en fruitig uit en met citroentjes ben je weer gauw beter met al die vitamientjes
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk idee die citroenen, heb je ook sinaasappels?
    Mooie kaart met de dwarrelende blaadjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier heeft de hele dag de zon geschenen. Het was niet echt warm maar het zonnetje deed veel goed. Ik vind je kaartje prachtig geworden Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Rianne, mijn dag was een drukke, veel in het huishouden gedaan, toen nog even op mijn balkon, maar ik mag nu niet meer in de zon, dat geeft niet hoor, ik kan niet tegen de hitte.
    Jij hebt een schattig opkikkerkaartje gemaakt, leuke stempel heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hele mooie kaart, lekker vrolijk ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een geweldig kaartje en wat een mooie stempels zijn dit!.

    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ziet er heel leuk uit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je zit helemaal in het fruit ! lekker gezond ! =)
    een superleuk kaartje
    grtjs,m artina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel apart en super leuk en mooi kaartje Rianne.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne