Volgers

maandag 8 april 2013

nog een keertje

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , Na een druk weekend manlief had een concert en we mochten lekker blijven eten ,heel gezellig .Vandaar dat jullie geen kaartjes van me gezien hebben eerst de voorbereidingen en toen het concert wat toch wel mooi was. Ik ben namelijk geen liefhebber van dat genre wat hun zingen maar er moeten supporters zijn vandaar .Nu mijn kaartje ik heb de techniek nog maar een keertje gebruikt is zo leuk om te doen ,je kunt dit in allerlei kleurtjes doen en je hebt dan iedere keer een andere kaart . De stempels zijn van Kico stamp. Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen.

Oh dat vergeet ik nog, Welkom nieuwe volgers wat leuk dat jullie volger zijn geworden hopelijk kan ik jullie inspireren .

groetjes Rianne

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Rianne, echt prachtig. Ook je probeersels in je vorige post zijn bijzonder goed geslaagd vind ik. Schitterende stempels!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan weer, mooie kleuren! De kaart voor je man gaat zometeen op de bus, dan heeft hij hem zeker op tijd!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een mooie kaart!! Vind je techniek heel leuk.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi rianne
    al weer zo mooie kaart waar haal je toch de inspiratie vandaan? echt een gave stempel en zeker voor mannen
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere stoere kaart.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, Rianne, das ist eine wunderschöne Karte mit einer ganz tollen Technik geworden. Suuuper

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat creatief toch van jou!!! Ik zou daar nooit op komen!
    Prachtig!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er weer heel mooi uit Rianne! En knap dat je supporter wilt zijn van iets wat niet helemaal je genre is! Volgens mij is dat wel heel lief!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit schitterend gemaakt Rianne, echt heel erg mooi is die geworden, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Rianne, je laat me steeds weer zien, dat stempelen toch erg leuk is.
    Mooie mannenkaart weer. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt, en wat fijn dat
    jullie zo'n super weekend hadden ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart je hebt de smaak van het stempelen aardig te pakken hè?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke mannenkaart heb je weer gemaakt Rianne....mooi die witte diagonale lijnen die dan samenkomen in de hoek, dat geeft een heel leuk effect.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gedaan Rianne! Ik ging een paar dagen terug en ook deze zijn helemaal top!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er weer een super mannenkaart van gemaakt. Hij is leuk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Rianne, je kaart is prachtig, mooi papier, mooie kleuren, je kaart is helemaal af.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Rianne

    Wat een super gave mannenkaart.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige mannenkaart zeg, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig! Heel mooie kleuren.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Blijft een gave techniek en je hebt de stempels er heel mooi bij gebruikt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne