Volgers

woensdag 10 april 2013

bijna

Hallo bloggers,

Hier ben ik weer . Na een drukke dag van boodschappen doen en nog een beetje knutselen kan ik dan toch nog een kaartje erop zetten .Deze dame had ik gestempeld voor mijn voor mijn vorige atc kaartjes daar had ik ze verkleind ,maar had deze ook nog liggen en wist niet goed wat ik ermee moest.Nu heb ik het zo opgelost .De achtergrond is een stempel die ik ook nog op de beurs gekocht heb,die gekleurd met groene inkt en daar overeen disterss dried marigold , daar de dame voorgezet een tekstje erbij en klaar ben ik weer.
Er is al best veel post binnen gekomen ,morgenochtend gaat het gebeuren.
Er is zelfs een envelop bij die ook een beetje voor mij is ,zo wordt je wel nieuwsgierig.
Jullie een fijne avond en tot vrijdag dan horen jullie het wel.
groetjes Rianne

19 opmerkingen:

  1. mooie combinatie deze stempels, veel plezier morgen

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo die stempelachtergrond en lady erop. Een hele fijne dag morgen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend weer Rianne, ik vind het prachtig. Een hele fijne dag morgen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,

    het is me helaas vandaag niet gelukt. De auto moest naar e garage, het spalkje van mijn jongste zat los e moest naar de tandarts en mijn dochter vroeg me har te helpen met het voorbereiden/overhoren voor haar tentamen.
    Het is niet anders. Ook zonder mijn kaart hebben jullie vast een prachtig feest!!
    Jouw kaart is heel mooi!! Stempel en kleuren zijn helemaal top!
    Een heel fijne dag morgen, geniet ervan!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie weer! Morgen een hele fijne dag gewenst!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne

    Fijn dat er al zo veel post binnen is gekomen, daar kan je nu al van genieten.
    Je kaartje is erg mooi.
    Een hele fijne dag morgen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje
    en fijne dag morgen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Rianne! Die dame is echt wel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer een héle mooie kaart gemaakt Rianne, ik hoop dat ik vannacht wel in slaap kan komen, anders hou ik het niet vol hoor.Ik hoop dat jij ook een beetje slaapt, je krijgt het druk.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Rianne in mooie kleuren.Hele fijne dag morgen en gefeliciteerd met je man.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig! Alvast van harte gefeliciteerd met je man. Ik wens je een hele plezierige dag toe! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kaartje Rianne....lekker weer met inkt aan het spelen geweest.....
    Het kaartje voor je man is vamiddag op de bus gegaan... het zat er niet in om die bij je in de bus te stoppen vanmorgen
    het was veels te druk bij de optiën.....

    Maar de nieuwe bril is in de maak + gratis zonnebril op sterkte met varifocus...

    Voor morgen alvast gefeliciteerd met Jan en een hele gezellige en fijne dag....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, wens jou en je man morgen een hele fijne dag, 70 jaar dat moet gevierd worden..
    Mijn jongste dochter is morgen ook jarig, ze wordt 34 jaar..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man en een fijne dag toegewenst.
    Je kaart is weer prachtig hoor.
    groten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rianne proficiat met je man en een fijne dag geniet er van!! Je kaartje is weer erg leuk geworden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Rianne,
    Een fijne verjaardag. Zal wel niet in stilte zijn, met al die post.
    Ik ga ook boodschappen doen en zie vanavond wel verder.
    Je kaart is weer heel apart geworden.
    groetjes en fijne dag
    leny w
    En gefeliciteerd natuurlijk. Een kroonjaar zoals de Zeeuwen zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is deze weer apart en wat een mooie stempel,
    echt super gemaakt weer ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie stempels! En mooi de kleuren zo bij elkaar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne