Volgers

dinsdag 9 april 2013

ATC




Hallo Bloggers ,

Hier ben ik weer ,wat een reacties heb ik gehad op mijn vorig kaartje en wat leuk is dat ik heb ze met plezier gelezen.Maar ik breng nu weer wat anders, twee ATC kaartjes met de titel muziek .Dit waren stukjes over van een ander kaartje wat ik nog niet kan laten zien .Op het eerste heb ik een mal gebruikt van MD een danseres had daar geen stempel van ( dat word mijn volgende aankoop.) dus heb ik het probleem maar zo opgelost.Het onderste heb ik wat muziek stempels op gestempeld die ik wel heb maar niet meer weet van wie ze zijn.Ik hoop dat jullie ze weer allemaal mooi vinden ,en mocht er iemand zijn die wil ruilen dat kan altijd hoor.
Oh ja er zijn al een paar kaarten binnen hoor ik weet alleen nog niet van wie want ik heb ze nog verstopt .Hij mag ze donderdag allemaal open maken.ben toch zo benieuwd hoe hij zal reageren.Ik ben er zelfs al een beetje zenuwachtig van
 Veder wens ik jullie een gezellige avond en tot morgen.
groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Leuke ATC-kaartjes Rianne, je kan het er eigenlijk niet aan zien...het lijken gewone kaartjes...maar ze zijn wel leuk gemaakt...

    Mijn kaartje voor je man gaat morgen op de bus...offff...
    misschien stop ik die wel in de bus bij jullie morgen,
    Ik moet morgen naar Hans Anders om een nieuwe bril aan te meten, mijn dochter rijdt dan met de auto, ik mag nog niet.... ben nog steeds aan de revalidatie...dus met een ommetje moet dat ook lukken....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi wat een leuke kaartjes
    maar ik snap denk ik iets niet
    wat is nu echt een atc kaartje
    ik dacht altijd dat het een klein kaartje is om bv aan een bos bloemen te hangen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ATC kaartjes wweer Rianne.
    Ik ga straks even zoeken. Niet te lang, want heb nogal wat gedaan vandaag.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Rianne, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat zijn die weeral prachtig zeg! Echt kunstwerkjes!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er weer prachtig uit Rianne!


    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    je ATC-tjes zijn weer heel erg leuk, ik vind de ballerina wel grappig..en spannend dat er al post is, ik hoop dat de mijne er vandaag ook bij was...ben benieuwd naar zijn reactie...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes Rianne! Prachtig gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie ATC's Spannend die kaarten dat je nog niet weet van wie. Dat is nou juist zo leuk. hihi Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is dit weer geslaagd ! mooi gedaan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie atc-tjes Rianne
    Je vroeg aan me of ik wilde ruilen met je .
    Dat wil ik best hoor.maar in Zeist ís m'n voorrraadje atc's aardig leeg geroofd ,dus ga ik eerst weer wat nieuwe maken.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk. Komt geloof ik weer helemaal terug.
    Zelf ben ik meer van de gewone kaart maar het is een plezier om naar te kijken.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi opgelost met de stans! Vind ze eigenlijk allebei even mooi... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne