Volgers

donderdag 4 april 2013

nog een keer

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,Ik heb een rustig dagje gehad ,eerst wat boodschappen o.a. een stofzuiger die van ons was stuk en je kunt nu eenmaal niet zonder,mag wel na 25 jaar dus niet zo gek. daarna hebben we gewandeld veel te veel ongeveer 10 km.en dat voel ik wel . dus jullie begrijpen niet veel kaartjes gemaakt maar niet getreurd deze had ik nog op voorraad . Had deze al eens gemaakt maar dan in andere kleuren dus toch een ander kaartje . De achtergrond gekleurd met distres en de ballonnen met de stempelstiften.
Veder wens ik jullie een fijne avond en voor morgen gezond weer op .
Liefs Rianne

19 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje. leuk gekleurd hoor.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Rianne, wat superleuk die fiets met die ballonnen, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een enig kaartje Rianne!
    Zo vrolijk en eigenlijk ook grappig!
    Ik ga nog even kijken of ik je man kan verrassen met een kaart, maar ik beloof niets....op het moment erg druk met allerlei kaartjes die moeten.
    Rust lekker uit na je wandeling in de kou!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje! Kan ik wel geloven dat je het voelt na 10 km wandelen, mag ook wel ;-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Wat een vrolijke kaart is dit, echt een plaatje...Dat was wel een hele lange wandeling, niet zo goed voor je voeten.volgens mij, nu lekker uitrusten..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met de ballonnetjes! Ik moet je bewonderen hoor, 10km dat is al wat zeg!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jij durft, 10 kilometer wandelen. Ik doe je dit niet na.
    Wat een leuke stempel heb je gebruikt, en lekker vrolijk ingekleurd.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje Rianne....grappig die fiets die aan de ballonnen zweeft
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke kaart, ik heb de kaart voor je man bijna af.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat leuk bedacht zeg deze
    kaart, ik vind hem heel erg vrolijk ☺

    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nog eens een leuk idee om de kaart zo te maken
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Rianne, pffff 10 kilometer gelopen, nee dat lukt mij niet meer hoor, misschien in de toekomst, maar nu even niet.
    Had je ook weer een dure grap, een nieuwe stofzuiger, maar daar heb je wel lang mee gedaan zeg 25 jaar, zolang duren de meeste huwelijken nog niet eens.
    Slaap lekker .
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, heel erg leuk met die fiets en ballonnen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart zo met de ballonnen en de fiets.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enig kaartje, erg leuk zo die fiets met ballonnen. Dat is een stevige tippel zeg en zulk lekker weer was het nou ook niet, hier stond heel veel wind!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er prima uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. vind het een vrolijk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Rianne.
    Je kaartje is weer heel fraai gedaan.
    Ik zie zoveel mooie stempels, die jullie inkleuren, voorbij komen. Dan denk ik steeds, ja, leuk voor Vito, onze jongste kleinzoon, die al , al wordt hij pas 19, al aan zijn 9e fiets toe is. SLOPER. Of pechvogel.
    Heb plaatje gevonden van een sleutel, bedel erbij doen, en misschien snapt hij het.
    t Is een super lieve knul, maar, vroeger zei ik altijd wat Wims handen zien kan hij maken, maar bij Vito is mijn slogan, wat Vito's handen pakken, gaat stuk. hihihi
    groetjes leny w.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou 10 km maar liefst! Knap hoor, ik haal nog niet eens de helft! Maar je kaartje is weer superleuk Rianne! Er staat nergens geschreven dat je iedere dag een kaart moet maken hoor, gewoon genieten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne