Volgers

woensdag 3 april 2013

vlinders

Hallo Bloggers,
Hier ben ik dan weer ,een beetje laat maar onze jongste kleindochter is jarig vandaag alweer 10 en die woont niet bij ons om de hoek dus moesten met de auto. Dus file, kun je begrijpen en mijn man wilde niet blijven eten want hij moest nog naar het koor dus vandaar wat later.Maar ik heb een kaartje zoals beloofd een eenvoudig kaartje maar ik zelf vind het wel mooi. Ik heb ze ingekleurd met stempelstiften helemaal vol vond ik zelf het mooist. een tekstje erop en klaar is het kaartje .Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden .Hopelijk heb ik hierop ook zoveel reacties als op de vorige, wat was dat super nog allemaal bedankt daarvoor. Ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgen. gegroet Rianne

19 opmerkingen:

  1. Schitterend Rianne die vlinders. En de tekst ernaast is heel mooi.
    Van dat stempel kan je nog plezier beleven.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    gefeliciteerd met je kleindochter! Je hebt een prachtig kaart gemaakt en een leuke tekst. Doet mee een beetje denken aan poëziealbum-versjes.
    Schitterende vlinders zijn het!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie kleindochter en wat een mooie kaart heb je gemaakt.Schitterend zijn de vlinders.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig kaartje. Mooi hoeft niet altijd veel te zijn.
    En nog gefeliciteerd met je kleindochter.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke, speelse vlinderkaart, mooi gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vlinderkaart en prachtige ATC kaartjes, 2 heel verschillende technieken. Tof gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je kleindochter Rianne. Je kaartje is weer prachtig geworden, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Gefeliciteerd met je jarige kleindochter, je vlinderkaartje is echt heel leuk, met een mooie tekst..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!! Heel erg mooi kaartje!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter Rianne, alweer 10 jaar, kleine meisjes worden groot.
    Ik vind je kaart héél sprekend, mooie kleuren, gaaf met die prachtige vlinders.
    Mooi gemaakt weer.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne,

    Nog gefeliciteerd met je kleindochter! Wat een prachtig kaart gemaakt met die vlinders en leuke tekst.

    Gr... Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne

    Gefeliciteerd met je tienjarige kleindochter.
    Ik vind je kaartje erg mooi, de vlinders knallen van je kaartje af.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd met je kleindochter Rianne en je vlinderkaartje is prachtig , net als de mooie tekst trouwens....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige en vrolijke kaart. mooie kleuren ook.Gefeliciteerd met jullie kleindochter.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje en wat een prachtige tekst en alsnog van harte gefeliciteerd met je kleindochter!.

    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kaarten met vlinders hebben altijd iets vrolijks vind ik. De tekst daarbij maken samen een hele mooie kaart! En alsnog gefeliciteerd met jullie kleindochter!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel erg mooi ook de tekst en gefeliciteerd met je klein dochter

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart vlinders doen het altijd goed leuk met die tekst erbij.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Noem je kaart maar simpel, ik vind hem super gemaakt,
    en die vlinders, wowwww schitterend weer ☺
    Nog gefeliciteerd met je kleindochter !

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne