Volgers

vrijdag 5 april 2013

probeersel



Hallo Bloggers,
Hier weer wat kaartjes van mij. Ja jullie zien het goed het zijn er twee. Dat komt omdat wij mijn vriendin en ik deze vanmiddag gemaakt hebben .We wilde dezelfde kaart maken ,die we gezien hadden op internet ,nou zoals jullie zien is het anders gelopen .De bovenste is van mijn vriendin en de onderste is van mij.Je moet niet vragen wat we allemaal gebruikt hebben want ik weet het zelf niet meer, zoveel .Hij stond beschreven met panpastel ,nou dat hadden we niet toen met tjalk geprobeerd dat ging niet zo goed althans dat vond ik,die  van mijn vriendin is wel met tjalk,ik ben er nog met distress overgegaan .we zijn nog met veramark en E B P over de klokken gegaan . een lintje en de klok erbovenop. Dat was het voor vandaag voor ieder die naar een beurs gaat wens ik heel veel plezier en voor de andere die niet gaan een leuk weekend.
Groetjes Rianne




16 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,

    Mooie stijlvolle kaarten jullie zijn lekker bezig geweest.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gefreubeld zie ik Rianne...er is wel wat gelijkenis te zien hoor, maar toch zijn ze verschillend.....
    groetjes en jij ook een heel fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie supermooie kaarten gemaakt, ze zijn allebei top geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Rianne!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn mooie kaartjes geworden, allebei hoor ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei eigenlijk heel erg leuk. Gezellig om zo samen te werken. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaarten zijn weer prachtig Rianne, mooie kleuren,fijn hè om samen te freubelen, daar word een mens blij van.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en heel erg leuk twee de zelfde kaarten en net iets anders.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaart heb je gemaakt, je vorige kaartjes zijn ook heel mooi!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om met een vriendin iets samen te doen hoor. Ik ga altijd naar Co, maar heb altijd al kaartjes bij me, die ze dan kan namaken. Maar samen ..... niet zo vaak.
    groetjes leny w
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten wat fijn om met je vriendin te knutselen!! Kun je zien dat de kaarten toch altijd iets persoonlijk uit straalt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk geworden hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor Rianne! Wat gezellig om dat samen met je vriendin te doen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ach, misschien niet zoals je gedacht had, maar toch helemaal geslaagd hoor !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind onze probeersels wel goed gelukt.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaarten Rianne, heel mooie stijl , mooie kleuren en schitterende details!!! Super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne