Volgers

dinsdag 23 april 2013

balletdanseres

Hallo Bloggers ,

Hier ben ik dan weer een beetje laat maar had het druk vandaag, niet met werken maar met visites afleggen en verjaardagen. Ook nog een paar telefoontjes nou dan is de tijd heel gauw om hoor voor je het weet is het acht uur.Nu mijn kaartje, dit is een balletdanseres die op een evenwichtsbalk staat te spitzen.Dit is knap want ik kan zelfs niet eens op de evenwichtsbalk lopen laat uit staan .vroeger heel veel geprobeerd maar nooit gelukt en ik vond dat altijd zo mooi.Maar helaas nu dan maar op een kaart.
Ik hoop van harte dat hij jullie bevalt. Ik wens jullie een fijne avond en voor straks een goede nachtrust.
groetjes Rianne

21 opmerkingen:

  1. Wat is deZe kaart prachtig,de ballerina op haar spitsen heel erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met die ballerina!! Leuke kleurcombinatie.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, prachtig die ballerina en mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met mooie kleuren!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met mooie kleuren!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    hele leuke achtergrond, je ballerina, ziet er prachtig uit, weer een mooie kaart...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi rianne
    Nou ondanks alle drukte van de dag heb je wel weer een bijzondere kaart gepost,heel erg mooi
    Groetjes
    Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is enig je kaartje.
    Je achtergrond is ook heel goed gelukt. Mooie kleuren samen.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is weer heel erg mooi, vooral de achtergrond is super mooi maae=r ook de balletdanseres mag er zijn....knap gedaan hoor Rianne

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige kaart Rianne, helemaal super, en eh Aniet kan dat ook niet hoor op een evenwichtsbalk lopen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Rianne, supergave stempel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super kaart Rianne en vind het inderdaad heel kunstig wat ze doet.
    ook ik was net als jij geen held op de evenwichtsbalk
    Lag er meer naast dan dat ik erop stond.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waar haal je al de energie vandaan Rianne, wat een beeldige kaart is dit, zo mooi, ik ben er stil van.
    Jij ook slaap lekker.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ie die mooi zeg, daar kunnen wij soms alleen maar van dromen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo te horen mocht jij je dag vullen met leuke dingen, goed dat je nog de tijd had om deze kaart te plaatsen. Het zou jammer zijn moesten wij dit mooi kaartje niet te zien krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een schitterende Kaart!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw...dat heb je prachtig gedaan! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gemaakt weer ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne