Volgers

zaterdag 13 april 2013

vlinders en uitslag

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,we zijn weer uitgerust en kunnen weer veder .We zijn vanmiddag lekker even naar de stag geweest en hebben leuke dingen gekocht.Ook zijn we bij de boeken voordeel geweest en wat een leuke dingen allemaal. Natuurlijk weer wat meegenomen kon het niet laten.Nu mijn kaartje dit zijn weer stempels van ludiec en heb die op de beurs gekocht .
Ik wens jullie een fijn weekend en tot maandag.
groetjes Rianne

Hier komt mijn man even.

Hallo lieve Dames, Wat een verrassing was dat op mijn verjaardag en wat hebben jullie je best gedaan .
Maar Rianne vertelde me dat ik er een moest uitzoeken en dat vind ik toch moeilijk.maar het moest.
dus heb ik er een uit gekozen en wel Ans Gilbert met al die leuke details erop geweldig .
Ik geloof dat Rianne jou adres heeft ,dus het pakje komt jou kant uit .
Dames bedankt en blog ze en blijf mooie kaarten maken.
Gegroet Jan

15 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart met die vlinders!! Leuke kleuren. Ans gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Rianne....hele mooie vlinders....

    En Ans gefeliciteerd met de mooi candy die ze gewonnen heeft...

    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jan en Rianne,

    Helemaal blij en verrast...wat leuk dat je mijn kaart gekozen hebt..super..ben heel benieuwd naar mijn gewonnen candy..
    Je kaartje is weer heel leuk, mooie vlinders,zijn prachtig ingekleurd..mooi geheel.
    Nog een fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart weer Rianne, hij is prachtig. Gefeliciteerd Ans, tof voor je dat je gewonnen hebt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je weer gemaakt. Leuk met de vlinders. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met de vlinders, je man heeft een goede keus gemaakt, Ans haar kaarten zijn altijd zo mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en wat leuk dat Jan Ans heeft uitgekozen want ze maakt schitterende kaarten.Ans gefeliciteerd met de Candy.Fijne zondag en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje, Rianne! Ans heeft terecht gewonnen, haar kaart is gewoon schitterend, een goede keuze van Jan!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart
    en gefeliciteerd ans

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart. Ik ben dol op vlinders.
    Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je man.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ans van harte gefeliciteerd met je prijs.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi rianne
    een pracht van een kaart met die geweldige vlinders erop!
    ans van harte met het winnen van de candy!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige vlinderkaart Rianne, dat ziet er goed uit. Ook mooi deze tekst erbij. Dat was vast een Lastige klus voor Jan! Leuk dat hij de kaart van Ans heeft gekozen...een terechte winnaar.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat goed om te zien dat jij deze stempels weer totaal anders gebruikt! Mooie en frisse kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne