Volgers

donderdag 25 april 2013

bal-lerina

Hallo Bloggers,

Wat een reacties heb ik gekregen op mijn vorige kaartje ,hoe leuk is dat wat heb ik ze met plezier gelezen ,met een glimlach van oor tot oor ,zo Anita dat zo mooi kan schrijven.Bedankt daarvoor en natuurlijk ook al degene die altijd reageren .
Nu even weer een kaartje ,deze keer een zelfde stempel als die van de week maar hij is toch weer anders .Die had ik die middag ook gemaakt en wilde ik jullie ook even tonen ,om te laten zien wat je met een stempel kunt doen.,leuke tekst erbij en klaar ben je .
Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen met hopelijk ook zo een mooi weer als vandaag.
groetjes Rianne

22 opmerkingen:

  1. Inderdaad Rianne, weer heel anders, deze is ook mooi. De stempel is ook gaaf. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Rianne!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Rianne,
    wat is dit een mooi kaartje in mooie kleuren. Ook je kaartje voor het KKT vind ik erg sprekend! Jij kunt toveren met kleuren en stempels!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en wat een geweldig mooie stempel is dit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi,in prachtige kleur.Schitterende kaart groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Deze kaart is ook weer prachtig. Wat een ontzettend mooie kleuren ook! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer schitterende kaart Rianne...prachtig in die lilakleuren...en de ballerina is heel leuk....
    Alleen het weer zal morgen heel wat minder zijn....jammer maar helaas...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijf jij maar glimmen van oor tot oor Rianne, dit is n.l ook weer een plaatje van een kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk en nu ik jouw blogberichtje lees komt bij mij alweer vanzelf de glimlach tevoorschijn hoor Rianne, wat is het toch genieten hé al die leuke reacties. Ik vind je kaartje helemaal super, deze kleuren vind ik zo mooi, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Riane, aha hier is mijn winnende danseres aan het dansen in een nieuw decor komt ze ook zeer mooi tot uiting!! Prachtige kleuren en mooie achtergrond super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne,
    Ook deze ballerina is weer super, mooie kleuren en ook de achtergrond is super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou deze ballerina mag er ook zijn hoor, prachtig van kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, Rianne. Deze ballerina is mooi in elk decor.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een heel erg mooi en geslaagd kaartje ! top !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gedaan.
    Fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kaart is weer heel mooi en die kleuren zijn schitterend!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtkaart Rianne, mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh zo mooi! prachtige stempel en kleurencombi
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gemaakte achtergrond! En heel mooi met danseres en bal! Prachtig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, Rianne, your card is gorgeous, wonderful images and a fantastic color.

    Have a lovely weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een krachtige kaart met tegelijkertijd een zachte uitstraling...knap!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne