Volgers

dinsdag 2 april 2013

nog meer atc

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,na alle drukte van gisteren is het nu hier in huis weer heel stil .Alles opgeruimd en gepoetst
had ik weer even tijd om een kaartje te plaatsen.Het zijn weer atc kaartjes maar heb ze nu maar op een a4 vel gescand anders blijf ik bezig om jullie ermee te vervelen . de bovenste is een serie teatime. de midelste is een serie bomen, en de onderste is een serie vlinders . ze zijn voor de ruil dus als jullie zin hebben en er ook te ruilen hebben  trek dan aan de bel. Ik hoop dat ze goed zichtbaar zijn .morgen beloof ik komen er weer kaartjes .Veder wens ik jullie een fijne avond en tot morgen. doei.  Rianne

21 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Rianne, dat verveelt nooit hoor!!! Ik vind ze ontzettend leuk en de kleuren zijn ook zo mooi.... Erg leuke thema's ook!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi rianne
    nou vervelen, echt niet want je brengt steeds prachtige dingen waaronder deze mooie ATC-tjes
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Rianne, and I just love your ATCs!
    XOXO SanDee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Je ATC-kaartjes zijn weer erg leuk, echt mooi gedaan.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ATC-kaartjes zijn erg leuk en vervelen doen ze nooit!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer prachtige ATC kaartjes Rianne....leuk hoor zo op thema....mooi van kleur ook.
    groetjes rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer schitterend geworden Rianne, mooi met al die kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg mooi geworden
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan hoor. ze zijn schitterend geworden.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zien er ook heel erg mooi uit, leuk allemaal op een
    kleiner formaat. Die met de vlinders vind ik echt super ☺

    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het poetsen valt mij nog zwaar hoor Rianne, je hebt het wel druk gehad met de Pasen, ik niet, ik hou niet zo van Pasen, dat ligt aan mij hoor.Je creaties zijn weer héél mooi, de vlinders zijn mijn favoriet.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaarten .
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaartjes, mooie kleuren heb je gebruikt!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Rianne,
    Je hebt er kennelijk plezier in. En .... ze zijn prachtig. Goede ruilobjecten. Maar straks wil je de jouwe niet eens meer kwijt. Zo ging het toen bij mij.
    Maar waar ze zijn ????
    groetjes leny w

    PS krijg de mail niet weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit ziet er heel actief uit Rianne, je hebt ze weer mooi gemaakt! Leuke kleuren en mooie stempels!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Rianne,
    Ja die zijn ook mooi..
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, Rianne, ik heb mijn keuze al gemaakt hoor, de tweede maar rechts toe op de eerste rij ziet er super lekker uit, die wil ik wel ruilen voor dat kaartje dat jij bij mij gekozen hebt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke ik neem aan dat je dat met die chocolaatjes bedoeld .
      groetjes Rianne

      Verwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne