Volgers

donderdag 18 april 2013

even wat anders

Hallo Bloggers,

Wat een wind he ,we zijn weer wezen wandelen en ik kwam haast niet vooruit dus hebben we het maar niet zo lang gemaakt.Zijn daarna naar een zaak gegaan waar ze douche en toiletten verkopen ,we wilden onze toilet veranderen ,nou dan schrik je ook van de prijzen hoor .Eerst maar eens goed rekenen en kijken wat we doen.Nu mijn kaartje dit is een kaartje wat ik voor mijn nichtje gemaakt heb .Die is helemaal weg van roze dus dacht ik dan ga ik maar zo een kaart maken, maar ik heb nu zoveel mooie kaartjes gezien dat ik hier niet zoveel meer aan vind,maar bij gebrek aan een ander kaartje laat ik het toch even zien .Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen .
groetjes Rianne

19 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Heel anders, maar wel erg leuk, mooie mallen en het stempeltje is schattig..lieve babykaart...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, die mal blijft mooi op wat voor manier je hem ook gebruikt. Heel anders deze keer maar zeker niet minder mooi!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne, wat heb ik hier weer veel mooie kaarten gemist de laatste tijd. Ik ben wel even komen kijken met de verjaardag van je man. Jammer dat niet iedereen zich aan zijn woord heeft gehouden, maar hij heeft toch mooie kaarten gekregen. Ik ga de mijne één van de dagen op mijn blog zetten. Ik lees dat jullie een fijne dag hebben beleefd met de kinderen en dan nog wel chique op de high tea. Deze kaart is ook een snoepje en de combinatie van de mallen is mooi geslaagd.

    Nog lieve groeten
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi rianne
    Wat een schatje zo in dit mooie roze!! En dank je voor de attentie die je stuurde
    Groetjes
    Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne wat een prachtige kaart en wil je ook bedanken voor het leuke kaartje van je ,vind het ontzettend lief van jullie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Wat een prachtige kaart. Superleuk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer eens een andere kaart Rianne maar wel even mooi!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    Bedankt voor je kaartje, heel lief van je.
    Ja meestal is het gras bij een ander altijd groener en zie je bij anderen steeds mooiere kaartjes. Toch is deze leuk geworden. Eenvoudig maar mooi met een schitterende afbeelding.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Rianne je hebt weer een super lief kaartje gemaakt

    Creatieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Rianne er is helemaal niets mis met jouw kaartje hoor, ik vind hem prachtig geworden. En inderdaad wat stormde het vandaag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart prachtig Rianne, zo mooi gemaakt, ik vind het zo lief met dat roze, het stempelafdrukje is héél apart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende kaart, gaaf gemaakt hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een hele mooie, geslaagde kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, ik vind het een lieffie hoor en zeker voor iemand die van roze houdt en wat een leuk stempeltje heb je gerbuikt!.

    Fijn weekend,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel lief rose kaartje Rianne....ik vind hem heel geslaagd hoor..

    bedankt voor het mooie kaartje dat eergister in mijn brievenbus zat....Ik vind het hardstikke leuk....heel attent van je

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anders misschien maar wel mooi gedaan Rianne! Leuk voor een meisje, al dat rose!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toch vind ik de stempel echt super! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne