Volgers

woensdag 24 april 2013

kleurenkaartenteam fel groen en oranje

Hallo Bloggers ,

Hier zijn we dan met het kleurenkaartje fel groen en oranje ,als je meer wilt zien kijk dan even bij http://martinaskaartjes.blogspot.nl/ dan zie je heel veel deelnemers . Ik heb mijn kaartje weer met distress inkt bewerkt oranje geel door elkaar en nog bewerkt met template geplakt op groen cardstock. wat zonnebloemen erop en het ziet er weer goed uit .natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Veder wens ik jullie een prettige dag en tot morgen en degene die mee doen tot vanavond ga eerst van het zonnetje genieten.

groetjes Rianne

33 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje in die vrolijke zonnige kleurtjes...ook die bloemen zijn een echte blikvanger....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een mooie groen met oranje kaart voor het kleurenkaartteam. Mooi gedaan. Ik vond de kleurencombinatie lastig, maar het is wel vrolijk.
    Ik ga nog even snel naar de anderen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel zonnig Rianne, schitterend gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jouw oranje/groene kaart is prachtig Rianne, mooie stempel, prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk zonnig kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Wat leuk om al die oranje/groene kaarten te zien en inderdaad als ze klaar zijn, zeg je, oh wat leuk..hihi..Jouw kaartje is heel mooi geworden, leuke achtergrond en mooie stempels..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een heel gaaf kaartje
    Lekker zomers.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof kaartje Rianne, mooi gestempeld

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw,Rianne zo mooi.Ben er helemaal weg van zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie frisse voorjaarskaart! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk kaartje! Komt natuurlijk door de gebruikte kleuren, maar ook door de zonnebloemen. Leuk.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Overal zie ik vandaag van die oranje-groene kaartjes en jij doet daar gezellig aan mee met dit KLEURRIJKE en VROLIJKE kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,

    Wat een gezellige kaart heb je ook gemaakt voor het KKT leuk hoor al die kleuren van de deelneemsters.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi rianne
    een fleurige kaart is het geworden en zeker ook door die gave bloemen erop!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke mooie kaart, past helemaal bij het weer van vandaag!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi gemaakt Rianne, mijn complimenten.
    Groetjes hennie, ook KKT.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, hij past helemaal bij het weer van vandaag, lekker zonnig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een hele mooie, geslaagde sfeervolle kaart ! mooi gedaan
    blij met je deelname en kom je morgen even kijken of je gewonnen hebt ! Tot de volgende, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gedaan Rianne, de kleuren spattende vanaf, is erg leuk om te zien. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart in warme kleuren
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart die je hebt gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart in de kleuren groen en oranje.
    Word je lekker vrolijk van.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wouw. Ik vind je kaartje erg mooi geworden.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is prachtig geworden Rianne, wat een supermooi kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart in heerlijke kleuren Rianne!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een tof kaartje, flitsende kleuren!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje en wat een mooie tekst!!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alleen oranje hou ik niet van, maar deze kaart vind ik wel
    mooi, heel erg vrolijk en de zonnebloemen erbij, toppie ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Rianne, je kaart is weer prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Rianne,

    Wat een mooie kaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Erg leuk gedaan!! Vrolijke kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie uitwerking van de uitdaging! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne