Volgers

woensdag 1 mei 2013

iets anders

Hallo bloggers ,

Hopelijk hebben jullie een goede Koninginnedag gehad en wat was ze mooi hé ik heb er echt van genoten .
Ik heb constant gekeken dus geen tijd voor het kaartje te plaatsen want daarna kreeg ik visite en die bleven nog eten ook en s'avonds bleven ze nog plakken als ik dat zo oneerbiedig mag zeggen.

Maar dan komt nu mijn kaartje het is iets anders als anders maar ik vind het zelf wel mooi, natuurlijk niet zo mooi als die van  Ans, maar daar heb ik ook de spullen niet voor .Het plaatje heb ik gekocht het is een stempel van M.D. en vind het heel lief en mooi tegelijk. Het was moeilijker dan mijn stempelkaartjes die heb ik altijd zo klaar en weet ik meestal wel wat ik wil.maar hier wilde ik erg mijn best op doen en dan ga je nadenken en dan lukt het niet.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden of ik door moet gaan of bij stempelen blijven ik hoor het wel.
Nou hier komt hij dan .
Ik wil graag meedoen met de challenge van http://wlvc.blogspot.nl/http://wlvc.blogspot.nl//

groetjes Rianne



22 opmerkingen:

  1. Prachtig gelukt, je kunt ook alles maken.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is zo toch prima, ziet er goed uit. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Rianne, zo'n vintagekaartje bij jou te zien. Enne...oefening baart kunst natuurlijk, dus als dit al een heel mooi begin is dan wordt het vast nog mooier...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig.....knap hoor, lijkt me een moeilijke stijl!

    xx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind hem super leuk en mooi Rianne en ik zou als ik jou was dit gewoon ook blijven doen hoor.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit een prachtige kaart Rianne, je zal eens zien, gewoon doorgaan, doen wat je hart je ingeeft.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is vaak de uitdaging om juist dat eens te doen wat niet je ding is...en dat is je prima gelukt Rianne! Het ziet er heel mooi uit! Maar je moet lekker dat doen wat jezelf leuk vind!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart en zelf vind ik het ook moeilijk om andere kaarten te maken maar deze is erg goed geslaagd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtig kaartje geworden Rianne....en een andere stijl wordt ook vaak na een tijdje leuker om te maken....dat had ik met de CAS kaartjes...
    gewoon lekker doen wat je leuk vindt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne,
    Meid, ik ben trots op je, je hebt echt super je best gedaan, wat een mooie stempel, ik heb met dit plaatje ook pas geleden een kaart gemaakt, het is echt heel moeilijk om over te schakelen op een andere stijl, maar misschien heb je de smaak te pakken en maak je er nog meer...doe je wel mee aan de challenge ?? Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rianne,
    Ik vind het voor de eerste keer echt prima gelukt.
    En je weet wat ze zeggen hè, oefening baart kunst.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,

    Wat een prachtige kaart, en wat heb je, je best gedaan op deze mooie stempel ik doe het je niet na hoor.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaartje schitterend, erg mooi papier gebruikt
    en te gekke details, ja goed gelukt hoor, mag je zeker
    vaker doen ☼

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke vintage uitstraling door hoe je de kaart hebt opgebouwd Rianne

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Rianne het mag je dan heel veel moeite hebben gekost maar wauwie wat is die prachtig geworden, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaart prachtig hoor. Leuk dat je meedoet aan onze eerste challenge bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje met een romantisch tintje. Ik vind hem erg mooi!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Rianne,

    Leuke reacties heb je gekregen...wil je ook nog even in je Blogbericht vermelden dat je meedoet aan de challenge van WLVC..met de link ??
    liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een heel romatisch (echt vintage) kaartje. Van mij mag je zo oook doorgaan hoor.
    Succes er mee.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jammer dat ik je kaartje niet kan zien hij wordt niet geladen
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaar Rianne, heb de stempel juist ook ontdekt en natuurlijk gekocht,vond het ontzettend lief ook, heel mooie kaart heb je der mee gemaakt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Denk dat je gewoon beide moet doen; als je iets vaker doet wordt het meer "eigen" en gaat het je vast sneller/beter af... Ik vind 'm wel mooi; net genoeg rust om het plaatje de hoofdrol te geven... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne