Volgers

donderdag 30 mei 2013

nog een keer

Hallo bloggertjes,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor al die lieve berichtjes wat waren het er veel ,ik ga bijna naast mijn schoenen lopen . Maar ik ben geinspireerd door het zwart wit blog en dacht ik maak er nog een .Ook weer met embossing poeder en denk nou niet daar onder is het mislukt want dat is niet zo als ik hem gewoon stempel is het ook zo .Ik heb hem op een witte kaart geplakt al denk ik dat jullie dat niet goed zien. ook heb ik hem met een kartelschaar geknipt. Ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden .
Ik hoor of lees het wel. Een fijne avond en totziens.
Liefs Rianne

18 opmerkingen:

  1. Wow, dat is een prachtige kaart. Wat een super stempel en zo in het wit heeft het een hele mooie uitstraling.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Rianne,
    Wat een aparte kaart is dit, de stempel komt heel mooi uit tegen de zwarte achtergrond, erg mooi gedaan..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stempel, wauw wat mooi, en goed gelukt zeg. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!! De stempel is erg mooi met dat zwart wit effect.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele kaart!! Dus zwart wit bevalt je wel...mij ook, ik heb net ook nog een versie op mijn blog gezet!
    Groetjes en fijne avond, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook een gave kaart zeg. Mooie stempel heb je ervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de smaak helemaal te pakken Rianne, deze kaart is ook weer helemaal supermooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt zeker de smaak te pakken Rianne, wat een schitterende kaart is dit, ik vind het toch wel héél mooi hoor zwart/wit,jij hebt er weer een beauty van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super super mooi je zwart witte kaarten Rianne.
    Een genot om naar te kijken.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook een leuke hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo die is mooi zeg, geweldige stempel heb je gebruikt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt de smaak te pakken in het zwart wit Rianne ....deze is weer prachtig...hele leuke stempel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuk kaartje echt apart super

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje wat heb je dit weer gaaf gedaan zeg, woww ik
    vind hem weer super ☼

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En of ik deze mooi vind. Wat een geweldig mooie kaart.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind deze super mooi, Rianne. Deze stempel kijkt me steeds zeer uitnodigend aan maar ik vond de mogelijkheden te beperkt. Nu denk ik er wel anders over. Ook je vorige zwart-wit kaart is super en zeer origineel.
    Geniet nog van het weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super kaart met die mooie stempel! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne