Volgers

donderdag 23 mei 2013

babykaart

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer ,nu is niet met een stempelkaartje maar met een echt vintage kaartje dit is voor mij veel moeilijker dan een stempel kaartje daar kan ik meer mijn ding in kwijt.Maar ik zie allemaal van die mooie kaartjes voorbij komendus dacht ik bij mezelf laat ik het nog maar eens proberen.Het papier is van Melissa Francis wat embossing malletjes en een plaatje van joy wat ik eens gewonnen heb bij Chantal .Op het plaatje heb ik wat witte inkt gedaan vond dit beter uitkomen tegenover het rose .
Nu wil ik natuurlijk graag meedoen met http://wlvc.blogspot.nl/ en weer eens een kansje wagen voor €15.00
ik vond dat niet mis ,dat kunnen we immers allemaal wel gebruiken.
Nou ik hoop dat jullie dit kaartje ook mooi vinden,maar dat zie ik wel.
Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen.

Groetjes Rianne

24 opmerkingen:

  1. Een schattig babykaartje! Veel succes bij de challenge.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gedaan hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi babykaartje Rianne...leuke accentjes heb je gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Rianne,
    Wat zie ik nu ?? je heb weer een Vintagekaartje gemaakt, wat leuk..een schattig plaatje en lieve kleurtjes gebruikt..leuk dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig is kaartje geworden!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Leuke mallen heb je gebruikt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje is het geworden Rianne, hij is weer super de super gelukt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi rianne
    Vind je kaart bijzonder mooi en ook ikke kan mij moeilijk uiten in een vintagekaart maar zal het zeker eens proberen maar jou is het super gelukt!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Missie geslaagd, wat mij betreft. Suc-6 met de challenge.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je dit goed gelukt zeg deze stijl,
    ik vind hem heeeeel erg mooi je kaart, kan je best
    vaker doen. En is vintage en inkt niet te combineren ?

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vintage kaart en mooie kaartverdeling.Prachtig geheel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een heel mooi lief baby vintagekaartje! Knap in die kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je vintage kaart is erg mooi hoor, lieve kleurtjes ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk hoe jij probeert je de vintagestijl eigen te maken Rianne. Het is misschien nog niet zo je ding als andere kaartjes maar het ziet er prachtig uit hoor. Wat je ook voor kaartjes maakt, als je maar je eigen draai eraan geeft dan kom je er best uit.....kijk maar hier bij jou. Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC en ik zie je vást nog wel eens voorbij komen. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een schattig kaartje geworden. Voor mij een bekend plaatje, ik heb het een paar weken geleden ook voor een geboortekaartje bewerkt. De mevrouw die het kocht was er weg van, dus dat zal je wel zien denk ik gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schattig baby kaartje en leuk dat je mee doet weer aan WLVC.
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig lief kaartje Rianne! Voordat het jouw ding niet is moet ik zeggen dat het heel gaaf gedaan is!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dat weer mooi gemaakt Rianne, bedankt weer voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik heb ook niks met foto's, vin dhet heel erg moeilijk te verwerken !
    de jouwe is mooi, veel succes met de challenge
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat gaat je goed, zo'n vintage kaartjes maken met een afbeelding. Het ziet er reuze leuk uit en inderdaad wil iedereen wel zijn beste beentje voorzetten om die 15€ te winnen. Alvast veel succes

    Fijn weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig vintagekaartje, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk om te lezen dat je niet vanuit het scrappen naar het stempelen bent gegaan, zoals zovelen... Ik wel, en vind het na heel veel stempelen altijd lastig daar terug in te komen. Zie dat het jou heel goed gelukt is; ziet er mooi uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne