Volgers

dinsdag 28 mei 2013

geen kaartje











Hallo Bloggers,

Wat was het weer lekker weer hé ,maar hier regent het nu en is gelijk weer afgekoeld.
Nu eerst maar mijn vel papier , dit is een vel uit een acquarelblok ik ben hier mee aan het werk gegaan met ecoline ,om te beginnen twee druppels blauw en roze rood dat met een kwast samen gemengd en kreeg toen deze kleur,daar heb ik met een template met cijvers in de hoeken gewerkt. dat heb ik met delusion inkt gedaan eerst de eene kant toen de template omgedraaid en daar met een keukenrol overeen toen in de andere hoeken wat met een raster van het frietpanbakje wat gel medium gedaan dat is een soort pasta  dit zorgt voor de rose kleur want de inkt trekt er helemaal in . Toen weer wat gestempeld en met een pearlpen wat stippen op gedaan ook heb ik wat regen druppels boven in geplaatst en die bewerkt met witte stift.
Ik hoop dat jullie het een klein beetje mooi vinden en het niet moe worden al dat kleurrijk gedoe .
En Corrie je krijgt er echt vieze handen van maar daar zijn dan weer water en zeep goed voor.
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk .
groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan weer Rianne, supermooie kleur ook. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een kunstwerk. Heel mooi gedaan. Prachtig.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor; ik vind het niet erg. Laat maar lekker komen die spetterende kleuren; ik hou daar wel van. Deze is weer prachtig van kleur en je hebt weer hele mooie stempels gebruikt. xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Wat een mooie creatie is dit, lekker van alles te zien, ga je er kaarten mee maken?? ben benieuwd naar het resultaat..de kleurtjes zijn in ieder geval al keileuk..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf is dit Rianne,prachtig zo met deze kleuren en hoe je het omschrijft helemaal top.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Rianne, geweldig die kleuren! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn ook hele mooie kleuren, gaaf kaartje !
    Hier was het vanaf de middag alleen maar regen en niks
    anders meer brrrr..

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hem leuk geworden!
    Wij hebben nog steeds mooi weer wel afgekoeld maar wel droog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben er weer onderste boven van Rianne, je hebt je een beetje bloot gegeven, nu weet ik dat je toch echt je handjes moet wassen.
    Super ik zie het voor me, maar daarom is alles zo leuk om te volgen, je ziet héle verschillende technieken, dit is weer een schitterende kaart, mooie kleuren, prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk gedaan hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat er allemaal niet aan te pas moet komen om dit prachtig kaartje te maken Rianne, ik sta er helemaal verstelt van en heb er met bewondering naar gekeken ...bedankt voor de duidelijke uitleg...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Zie dat je nieuwe dingen blijft proberen en wat heb je veel toegepast hierop... Die kleur die je gemengd hebt is heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne