Volgers

vrijdag 17 mei 2013

gekregen

Hallo Bloggers,

Daar gaan we weer, wat een weer hé, Hier maar 9 graden en veel heel veel regen. Dat zal bij jullie niet anders zijn denk ik. Nou een ieder geval goed freubel weer.Al had ik het toch graag anders gehad.
Ik wil ook jullie bedanken voor alle belangstelling bij mijn vorig kaartje ,hoe leuk is dat met zovelen, ik wist niet wat ik zag heerlijk gewoon ,moet ik toch naar ander soort kaartjes,  als  ik dat nog meer wil  bereiken.En ik vind dat inkten zo leuk om te doen .Ik weet wel dat ik mijn eigen zin moet doen maar die reacties zijn  toch ook wel leuk.

Dit kaartje althans de achtergrond had ik nog liggen en ben daar weer mee bezig geweest eerst vlindertjes toen de vogel, deze stempels heb ik gekregen uit Amerika, hoe leuk is dat .De vlindertjes heb ik met een witte pen nog wat nagetrokken geeft iets meer resultaat.

Ik wens jullie een fijne avond en fijn weekend misschien tot morgen en hopelijk heb ik weer zoveel reacties.
Ha ha ha ha .
Lieve Groetjes Rianne

17 opmerkingen:

  1. Wat is die weer schitterend Rianne, hele mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje en inderdaad mooie kleuren
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor Rianne! Dit weer levert toch mooie kaartjes op he!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een pracht kaartje Rianne, leuk met die vlinders ,bootje en ook die meeuw op de voorgrond...prachtige stempels allemaal
    en inderdaad je moet gewoon doen wat je graag doet....

    groetjes en een heel fijn lang weekend...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk zomers kaartje Rianne Nu alleen het weer nog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne

    Je kaartje is weer schitterend, blijf maar lekker spelen hoor met die inkt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Rianne,
    wat een mooie kleuren!! Hoe doe je het toch..... En die witte lijntjes zijn ook erg mooi om die vlindertjes! Komen ze beter uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Door dat slechte weer ben je wel lekker bezig met mooie kaartjes maken Rianne! :-) Mooie tinten op de ondergrond.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    De een maakt Vintage en de ander stempelkaarten,knap zoals jij dat doet, mij lukt dat niet..ik vind je vlindertjes schattig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel mooi uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en hele leuke stempels. Ze zijn mooi gecombineerd; het is een echt strandlandschapje geworden en de kleuren : Schitterend!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geheel Rianne en fijn Pinksterweekend.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,
    Wat leuk dat je weer mee gaat doen aan onze challenge.ben benieuwd..En ieder zijn ding hoor, jij kunt weer prachtig stempelen...een babykaart is ook erg leuk om te maken...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kaart Rianne met een hele mooie achtergrond en hele leuke stempels.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende kaart zeg, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk deze kaart, de vogel op de voorgrond is ook
    heel erg gaaf hierop ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne