Volgers

zondag 26 mei 2013

label

Hallo bloggers,

Na een heel rustige Zondag nu weer een label die ik al eerder maakte op een workshop bij Mariette.
Deze was vrij eenvoudig en ik zal proberen het uit te leggen.
Als eerste heb je een label daar ga  je met distress paint op, helemaal kleuren na het kleuren ga je er met een beetje water op dat droog je met de heattool dan ga je de kleuren verzachten dat doe met antique linnen ook van paint. dan weer drogen dan stempel je met blauw en groen de bloemen die probeer je ook weer te verzachten met je vinger en daarover heen stempel je met zwart weer iets andere bloemen.dan ga je ze inkleuren.nou dat is toch niet zo moeilijk toch. je moet alleen de spulletjes hebben.
nou ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Een fijne avond .
Groetjes Rianne

16 opmerkingen:

  1. Hij is weer heel mooi Rianne, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een mooi gestempelde tag. Ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke label zeg, heel mooi ook die kleurtjes.Je maakt steeds leukere stempelkaartjes of tags.'groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Rianne! Hier hou ik wel van!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tag.... leuk zo'n workshop. En je legt het zo goed uit en dan lijkt het zo eenvoudig, maar ga er maar eens aan staan.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende tag.
    Prima uitleg, maar of ik me daar aan waag ?!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook deze label is heel erg mooi gestempeld Rianne, dat is echt jouw ding met inkt spelen....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie label. leuke techniek met dat achtergrond stempelen.

    Groetjes Reante

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    Prima uitgelegd, ik vind je label heel erg mooi ook de stempels die je hebt gebruikt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goede uitleg Rianne...en de tag ziet er erg mooi uit!

    groetjes Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie bloemetjes weer op je label,
    ziet er goed uit ☼

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi rianne
    Vraag mij af als je steeds met stempels en inkt bezig bent en zulke mooie kaarten maakt,zitten je handen dan niet onder de inkt,hihi
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je label ziet er super uit. Krijgen we ook nog eens een duidelijke werkbeschrijving. Bedankt daarvoor.
    Groetjes


    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooie label Rianne, prachtige kleuren en weer fantastisch gestempeld! Je vorige kaart vond ik ook geweldig, eenvoud siert de mens maar ook jouw kaart! Prachtig werk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi label en duidelijke uitleg! Leuke techniek met een mooi effect! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne