Volgers

woensdag 15 mei 2013

nogmaals

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer,Het weer is weer iets beter gelukkig . vanmiddag even een wandelingetje gemaakt met mijn zus die is bij mij langs geweest om te freubelen maar de lucht brak helemaal open en toen vonden we het zonde om binnen te blijven dus vandaar een wandelingetje .Ik had eerst dit kaartje nog gemaakt.nog eens een vintage kaartje het vorige was goed bevallen dus hebben we er nog maar een gemaakt.De dooilly heb ik met embossing poeder bewerkt ,het gehaakte bloemetje heeft mijn zus gemaakt en moest ik natuurlijk gebruiken. Ik vond het wel leuk staan .ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik wens jullie een fijne avond en tot morgen.
Groetjes Rianne

26 opmerkingen:

  1. Wow, Rianne, a wonderful Vintagecard. Sooo beautiful

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, eenvoud en hoe mooi ten top. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ziet er mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij om te horen, frisse lucht kan deugd doen! Heel mooi kaartje heb je gemaakt hoor!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vintagekaart Rianne, hij is weer heel mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart in die bruintinten. Leuke stempel of plaatje??? Is dat die nieuwe van Marianne Design? Ziet er prachtig uit met die doily en de gehaakte bloem!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie weer!
    Mooi plaatje
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dat is een schitterend vintagekaartje Rianne, ook dat gaat je heel goed af...mooi die naturelkleurtjes....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne, het is weer een prachtige vintagekaart. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje en de bloem van je zus is er prachtig op! Groot gelijk om even te wandelen, want het viel 100% mee met het weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heel mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Verandering van spijs doet eten toch . . .
    een beetje vintage en wat stempelwerk gisteren, allemaal mooi om te doen en naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige vintage kaart Rianne.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en heel leuk met de gehaakte bloem erop.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is echt heel leuk, en dat bloementje pas er precies bij. Moet je vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kaart en gelijk heb je het weer is toch iedere keer slecht dus genieten van de goede momenten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart ziet er weer perfect uit Rianne, leuk hoor met het gehaakte bloemetje van je zus.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige vintagekaart, weer heel wat anders dan we gewend zijn van jou maar erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Riannw,
    Prachtige stempel, leuk de gehaakte bloem en je kaartje is erg mooi afgewerkt..TOP...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Rianne, wat een mooie kaart. Ik zag niet alleen een gehaakt bloemetje, maar volgens mij ook een klein gehaakt kleedje? Fraai hoor Helaas is de zon hier weer waterhalen. Het gie weer eens. Jammer he?
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige vintage collage op deze kaart Rianne, heel mooi geheel! En ja zo'n gehaakt bloemetje past er perfect bij!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig hoor Rianne, wat een supermooie kaart! Mooie kleurencombinatie voor deze vintage kaart, echt heel mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige vintage kaart,mooie elementen heb je in de kaart verwerkt.Groetjes Jpke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig vintagekaart, heel mooi in deze bruintinten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow,eine wundervolle karte,ich liebe die gestaltg und,den hintergrund und die zarten farben.

    Greetings Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart Rianne! Mooi in die natuurtinten en het gehaakt bloemetje staat er inderdaad prachtig bij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne