Volgers

vrijdag 10 mei 2013

aparte kaart

Hallo bloggers,
Hier ben ik weer ,Deze kaart hebben we gemaakt op de workshop waar ik over verteld heb .Die hebben we Zondag gemaakt in schiedam bij Bianca .Allereerst hebben we een heel vel nat gesprayd daarna met   drie kleuren dylusion inkt.bewerkt daarna moest je er met een keukenrol over je mocht er ook een ander papier opleggen (wat ik natuurlijk gedaan heb )dit moest je ook herhalen op de andere kant,daarna drogen met de heattool .Daarna leg je er templates op en spuit je weer met dylusion inkt op de template dit herhaal je een paar keer tot je het zelf mooi vind .Dan ga je de kaart vouwen, is nogal ingewikkeld . Eerst in de breedte dan in het midden een knipje erin en aan twee kanten hoekjes omvouwen eerst een grote en dan iets kleiner.Dan ga je vouwen waar het kleine hoekje zit vouw je naar rechts dan de grote hoek naar boven en het linker deel naar achter .Dan ga je stempelen wat je mooi vind en dan pas alles plakken .oh ja de label moet er ook nog in gestempeld natuurlijk.
Nou snappen jullie het nog ,ik zeg met recht hij is ingewikkeld .
Ik wens jullie een fijne avond en een fijn weekend.
LIEFS RIANNE




16 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Je kaartje is prachtig, wel een erg ingewikkelde beschrijving..hihi..maar errug mooi hoor..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Rianne, schitterend effect, ik vind het heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe het zit weet ik niet helemaal, wel weet ik dat je kaart heel erg mooi is geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het resultaat is erg mooi Rianne! Heerlijke kleuren en een mooie samengestelde kaart.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Rianne, ziet er prachtig uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een prachtige kaart met tag. En wat een fantastische stempel. Dit is weer een toppertje!!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja best wel een ingewikkeld vouwwerk zo te lezen...maar je kaartje is echt schitterend.... prachtige kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Je hebt er een schitterende mannenkaart van gemaakt. Lekker fel,gaaf. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie techniek en je hebt het duidelijk uitgelegd! Heel erg mooi vind ik het, die kleuren en de label!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ingewikkeld, maar wel mooi geworden, mooie kleuren heb je bijbeltaal gebruikt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart Rianne,de kleuren zijn ook zo sprekend.Héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan, ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent met recht aan het freubelen Rianne. Ik snapte er totaal niets van. hahaha.Maar ben in zulke dingen niet zo slim, dat weet je inmiddels wel.
    Ik doe maar gewoon, volgens Wim doe ik dan gek genoeg.
    Maar vind het allemaal wel apart hoor.
    Groetjes leny w en succes.
    PS je was dus vlakbij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne, de kaart is super geworden bij jou!
    Leuk dat je er bij was!
    Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Rianne, ik stuur je even een link, n.a.v. je vraag...het kan 1 pagina zijn die je per keer maakt, maar ook een dubbele, gebonden pagina's die je bewerkt...etc.
    Ik geef er een eigen draai aan, die vrijheid gun ik mezelf.
    Hier is de link: http://www.writersplaza.nl/c-1415178/wat-is-art-journaling/

    Succes en hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne