Volgers

zaterdag 4 mei 2013

Fantasie

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer, een beetje laat maar zijn weg geweest en pas thuis.Ik wilde toch even een kaartje laten zien .Dit kaartje wilde ik eerst niet maken .Ik zat van de week wat te spelen met ecoline inkt en dacht laat ik eens proberen een verband gaasje erop te werken nou dat ging goed maar was natuurlijk niet tevreden. ik had de ecoline droog gedept met een tissue dat heb ik weer gebruikt voor de bloem de vlinder is van hout en ook een beetje gekleurd een touwtje erom een tekstje en toen vond ik het voldoende .Maar toen zou ik er een kaartje van durven maken ,hier gingen een paar dagen overeen tot ik besloot ik ga er toch een kaartje van maken en kijk wel wat het word. Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik wens jullie een fijn weekend en misschien tot morgen anders Maandag.
Groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Juist heel leuk zoals je met de ecoline gespeeld hebt op de kaart, de bloem en het verbandgaas Rianne.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart is het geworden Rianne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap van je dat je het probeert en met een mooi resultaat. Gewoon doen hoor. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem juist heel mooi geworden zo met dat gaasje, ik vind het weer een supermooie kaart Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook een héle mooie kaart Rianne, de kleuren zijn schitterend, je moet niet zo onzeker zijn, al je kaarten die je ons laat zien,,,, zijn één voor één prachtig.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,
    Weer heel mooi gedaan, leuke kleuren, het verbandgaas is mooi bewerkt en de vlinder en tekst zijn heel leuk...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Rianne, wat een super vrolijk kaartje! De kleurtjes, de vlinder...het ziet er heel gaaf uit! Je kaartje voor het huwelijksjubileum was ook heel tof hoor Rianne, echt een hele gave stempel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk kaartje Rianne, en voor het zwart/wit heb ik nog wel een tip: http://liftchallenge.blogspot.nl/2013/04/uitslag-liftchallenge-39.html
    Je komt er vast wel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een supermooie achtergrond en een gaaf kaartje!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaaaw wat is mooi van kleur Rianne....leuk ook met dat verbandgaasje....
    en ook de vlinder is TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi riann,
    ik vind hem helemaal geweldig! Wat een prachtige kleuren en die vlinder is echt de eyecatcher! Schitterend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind hem super .
    Heerlijke kleuren en zo leuk het verbandgaas erbij ,net als de rets van de mooie details.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne