Volgers

woensdag 8 mei 2013

probeersel

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer , Na een dag winkelen ben ik wel een beetje moe maar wil jullie dit kaartje niet onthouden .
Dit kaartje was een probeersel jullie zeggen nu alweer, maar mijn stempelvriendin had op distress met versamark gestempeld en daarna poeder erop gedaan met de heatool bewerkt maar geen resultaat,dus vroeg ze mij of ik het uit wilde proberen en ziehier het resultaat.Ik heb goud poeder gebruikt maar had alleen wit en rood en vond dit niet zo passen op deze achtergrond .Wat er nu verkeerd is gegaan bij mijn vriendin weet ik nog niet dat hoor ik vrijdag, maar je kunt een achtergrond met distress dus toch wel bewerken met versamark maar je achtergrond moet goed droog zijn .Ik wens jullie een fijne avond en een fijne Hemelvaartsdag. Groetjes Rianne

16 opmerkingen:

  1. Geeft weer een prachtig effect Rianne, heel mooi. Ook voor jullie een fijne avond en fijne hemelvaartsdag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gelukt. dat goud geeft wel een mooi effect niets mis mee. Ik ga het vrijdag opnieuw proberen. tot dan.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie achtergrond en prachtige stempels. Leuk met dat goud geëmbossed. Helemaal niets mis mee, integendeel!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi rianne
    Nou vind deze kaart geweldig geworden zo mooi met die achtergrond,ziet er perfect uit
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Ik werk ook regelmatig met een distressondergrond en dan Versamark en een embossingpoeder, dit werkt prima. Geen idee wat er mis is gegaan, maar het uitproberen heeft jou weer een mooie kaart opgeleverd.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi probeerseltje Rianne....leuk gedaan met de embossing van de schermbloemen...
    Ook jij een fijne hemelvaartsdag....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Wat is dat leuk die -gouden- bloemen op je kaart, mooie achtergrond, ziet er weer heel mooi uit..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne, je probeersel is goed geslaagd hoor. Leuk idee. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi probeerseltje! Voor herhaling vatbaar dus!
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi geslaagd hoor je probeerseltje Rianne.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad, maar misschien was de ondergrond nog niet helemaal droog.
    Jouw kaart is in ieder geval goed gelukt Rianne.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,
    geweldig mooi dit kaartje! Jij bet zo handig in die technieken! Ook deze kleuren zijn weer mooi bij elkaar. Heel bijzonder. gek, he, dat ik jouw kaart gezien had en blijkbaar heeft deze zoveel indruk op me gemaakt dat ik hem ergens heb opgeslagen en nu kwam hij er door het thema van DCL uit.... Ik heb het op mijn blog gezet, met een verwijzing naar jouw blog!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,

    Wat een geweldige kaart en heel goed gelukt SUPER.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. JE PROBEERSEL IS WEER GESLAAGD HOOR. Ik vind het leuk e zien, dat je steeds nieuwe dingen probeert. Ik hou me maar bij 3 D, etc. Dat gaat redelijk goed geloof ik.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, heel mooie achtergrond en kleurenfestijn , heel mooie bloemen stempels ook!!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne