Volgers

zondag 12 mei 2013

the look in our eyes

Hallo Bloggers,

Hopelijk allemaal een goede moederdag gehad. Nu ik wel ,ze zijn geweest en dat is alles waard toch.
Dit kaartje heb ik vrijdag met mijn vriendinnen gemaakt het is met ecoline gedaan ,eerst de kaart goed nat gemaakt daarna er met verschillende kleurtjes op gespoten dat door elkaar laten vloeien drogen met de tool.
daarna een achtergrond stempel gebruikt met de kleur van cement van hero arts de stempels zijn van Indigoblu .Het tekst stempeltje had ik onderste boven gestempeld en omdat ik de kaart niet weg wilde gooien heb ik er maar een tekstje bovenop geplakt en vond dit ook nog goed staan .Ben echt benieuwd wat jullie er van vinden. Een fijne avond en voor degene die morgen moeten werken een goede werkweek.
Groetjes Rianne

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart!! Supermooie achtergrond en combinatie van stempels en ja... dat overkomt iedereen wel eens... een stempeltje ondersteboven of niet goed afgedrukt. Gelukkig weten wij hier wel raad mee hahaha.
    xxx
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart geworden, van deze stempels zul je nog veel plezier hebben, ze zijn prachtig.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi resultaat met die ecoline...ik heb er nog nooit mee gewerkt, maar dit oogt prachtig Rianne.
    Heerlijke kaart in totaal

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Rianne en de stempels zijn ook zo prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Rianne,
    Ziet er weer heel apart uit, leuke achtergrond, mooi oog en je tekst is heel toepasselijk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt mooie kleuren gebruikt en ik vind het een leuke kaart geworden je stempels zijn erg mooi
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het foutje mooi opgelost, prima kaart geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je een leuke moederdag hebt gehad Rianne, ikzelf ook. Je kaart is weer prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart Rianne en je "foutje "heb je zo toch prima opgelost .
    Als je niets gezegd had ,had niemand het ooit gezein.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een supermooie kaart! EN je hebt je foutje goed opgelost: niemand die het gezien zou hebben! Wat een mooie kleuren heb je weer gebruikt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rianne, wat een prachtige kaart is dit weer, je had niets moeten zeggen van je fout, wat niet weet , wat niet deert, maar je bent wel eerlijk, dat vind ik super van je.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart en je fout is goed opgelost hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje weer Rianne....leuk gedaan met ecoline...ik moet me er ook nog een aan wagen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met ecoline.Geeft een schitterend effect aan de kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en kunstig Rianne , heel mooie kleurencombinatie en opbouw van stempels!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne