Volgers

donderdag 2 mei 2013

schattig

Hallo Bloggers,
Na het boodschappen doen en wat klusjes in huis weer aan de freubel. Ik moest een kaartje maken voor iemand die vijf en twintig jaar getrouwd waren . Mijn vriendin had deze stempel net gekocht en ik vond hem zo leuk dat ik hem gelijk gebruikt heb ,ik vond dat wel passen bij iemand die zoveel jaar getrouwd zijn .Een beetje grappig maar dat mag wel .Alles is gestempeld de achtergrond met verschillende kleuren  disterss
het stempel plaatje heb ik een heel klein beetje ingekleurd vond ik iets beter passen .Ik hoop dat jullie deze net zo leuk vinden als de vorige ,dan ben ik helemaal blij .
Een fijne avond en tot morgen .
Groetjes Rianne

20 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Rianne, en ook ik vind het plaatje heel erg leuk...prachtig voor een zilveren paar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en de stempel helemaal geweldig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo je hebt weer zo,n gave stempel gebruikt.
    Rianne je bent er héél goed in om dit soort kaarten te maken, prachtig hoor!!!
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een hele leuke stempel voor deze gelegenheid Rianne en de kaart is erg mooi in zijn geheel.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuke kaart! Helemaal geschikt voor een stel dat al zoveel jaar samen is...hoewel, ik heb hem gebruikt voor mijn ouders die 51 jaar getrouwd waren....en zij vonden het stel op de stempel ouder dan zijzelf....hihihi
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè dit is weer echt een Riannekaart. Helemaal jouw stijl.
    En wat een gave stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    Wat een supergave stempel is dit, heel erg leuk,de tekststempel is ook hééééél toepasselijk..weer mooi gedaan.Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne, Wat een schatje en zo'n toepasselijke stempel. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige stempel voor een 25 jarig huwelijkspaar. Prachtig kaartje!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die supergaaf geworden Rianne, ik vind je kaart helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig kaartje! Leuke stempel heb je gebruikt!

    Groetjes Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart, helemaal super met die stempel ☼

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie, lieve kaart ! geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is super leuk geworden Rianne en wat een leuke stempel en mooie kleuren heb je er voor gebruikt.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart zeg en die stempel is geweldig
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Rianne,

    Wat een gave kaart zeg en wat een leuke stempel super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Rianne

    Wat een mooie en vooral leuke kaart, het is een hele leuke stempel.
    Wij zijn dit jaar ook 25 jaar getrouwd maar zien er wel iets jonger uit hahaha, maar ja ik was pas twintig toen ik trouwde.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind dit ook een gave stempel voor die gelegenheid. En een beetje gekleurd is 'ie' nog veel mooier! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne