Volgers

zaterdag 1 juni 2013

geslaagd

Hallo Bloggers,

Mijn dochter vroeg me een kaartje te maken voor iemand die geslaagd was .Nou dat is altijd leuk hé dat ze dat vragen .dus Ma aan de slag samen met de vriendinnen zullen we het zo of zo wat lachen erbij ,wat is dat toch heerlijk en ontspannen . eerst hebben we een tag gemaakt ,jaja de dames ook,die hebben we bewerkt met medium daar een bladzijde uit een boek op geplakt toen die bladzijde er weer afgehaald toen het droog was en de letters waren doorgedrukt op de tag., toen door de cuttelbug gehaald en dat alles beinkt.
toen een kaartje van gemaakt ik had dit kaartje nodig dus ik heb er zoeen gemaakt.De dames hebben er een ander kaartje van gemaakt. dit was weer leuk om te doen .

Ik wens jullie een fijn weekend en tot de volgende keer.
Groetjes Rianne

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje is het geworden Rianne en wat zal het gezellig geweest zijn zo te lezen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Leuke tag, die een kaart is geworden, ik vind het uiltje schattig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo'n monochrome kaart. Ook je keuze van stempels is weer erg leuk; zeker voor een "geslaagd"kaartje. xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt gezellig! Je kaartje is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart en die uil er op ook zo mooi, en wat leuk zeg zo met elkaar knutselen
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb even een aantal kaarten van je gemist en wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Rianne ook deze kaart met geslaagd is erg geslaagd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een "Geslaagde"kaart is dit geworden en ik ben helemaal weg van het Uiltje!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit kaartje is inderdaad geslaagd.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GESLAAGD! cum laude. Dit kaartje is weer erg mooi gemaakt. Mooi hoe je de kleur hebt gebruikt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart ziet er weer prachtig uit Rianne, leuk hoor met meneer de Uil,de kleuren zijn ook prachtig bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart leuk met die uil op de tag en dan die kleurcombinatie echt super mooi.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je kaartje is ook GESLAAGD hoor Rianne, prachtig gedaan met die wijze uil op de label,,prachtige details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze is weer heel apart, en wat leuk met die
    bladzijde uit een boek, origineel idee ☼

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker kliederen met z'n allen en dan nog iets moois fabriceren, hoe leuk kan dat zijn. En je leert er ook nog van

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi rianne
    een prachtige kaart en zeker speciaal de link van die pennen en het wijze uiltje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi resultaat Rianne! Hier zal de ontvanger blij mee zijn. Ook je kaarten hierboven zijn weer creatief gemaakt.

    Hartelijke groet, ALie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je merkt dat ik weer eens door je blog aan het "struinen" ben... Deze vind ik zo knap gemaakt! Dat vind ik nu een moeilijke kleur... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne