Volgers

zondag 2 juni 2013

vlinders

Hallo Bloggertjes,

Wat een weertje hé. Wij zijn lekker wisten fietsen ,nou zo lekker was het niet op de fiets er stond heel veel wind ,maar we hadden onze kleindochter beloofd dat we naar het roeien zouden komen kijken want ze moest voor het eerst wedstijd roeien ,dus wij daar naar toe ,we konden ze eerst niet goed vinden maar toen kwam ze er aan. Ze is derde geworden dat vonden we best goed voor de eerste keer. zij blij en moe en ze moest s`middags nog een keer.maar dat vond ze niet erg.Wij reden weer naar huis maar zijn toen nog even rond gereden tot wel 30 km.pfff.

Nu dit kaartje dat had ik al eerder gemaakt dat begrijpen jullie wel hé was te moe voor er nog een te maken.
dit is eerst met distress bewerkt toen een achtergrond stempel erop daar weer wat bloemen op en op die bloemen wat vlindertjes geponst.

Ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden .Ik wens jullie nog een fijne avond en voor degene die morgen moeten werken veel werkplezier.
groetjes Rianne

11 opmerkingen:

  1. Een hele mooie achtergrond. Wat een prachtige kleur en de bloemenstempel heel elegant. Leuke verdeling van het blad en de vlindertjes maken het tot een geheel. Ik vind hem erg mooi!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rianne, hier was het maar koud hoor, ik zit nog steeds met een trui aan, maar jij hebt genoten dat is ook fijn.
    Je kaart is weer prachtig, ik ben gek op vlinders,héél mooi is je kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave achtergrond. Heel mooi gemaakt. De vlindertjes maken het echt af.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha wat leuk, ik zie dat Corrie en ik steeds hetzelfde reageren, met de zon scheen wel, maar het was fris zeg maar koud, door de harde wind..brr..
    Ik vind je kaartje weer heel leuk, schattig die kleine vlinders..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige achtergrond en dan heel leuk die kleine vlindertjes erop, heel mooi gemaakt.
    Je vorige kaartje vind ik ook heel geslaagd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig Rianne. Mooie die achtergrond en dan de vlinders er op.
    Groetjes en lekker uitrusten: benen omhoog!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Mooi gedaan weer. Ik vind dat je echt kleine kunstwerken maakt. Super.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtige kleurenpracht Rianne, ik vind hem supermooi geworden, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor weer zo'n mooie kaart, ondanks dat je zo
    moe was, super gedaan ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Rianne! Heel erg mooi en wat zijn die kleurtjes leuk bij elkaar. Jullie hebben misschien flink moeten trappen met die wind maar je kleindochter zal wel blij zijn geweest denk ik.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne