Volgers

vrijdag 28 juni 2013

danseres

Hallo Bloggers,

Wat is het hier koud zeg en wat wil ik graag terug naar het mooie weer ,maar ik weet wat jullie zullen  zeggen  je moet niet zeuren jij hebt een iedergeval al twee weken mooi weer gehad ,maar ja je wilt altijd meer.
Dit is mijn tweede kaartje ,deze stempel is van mijn zusje en mocht die weer even lenen hij komt van crealine welk merk het is weet ik zo niet was er wel bij toen ze hem kocht op de beurs maar dan zie je zoveel dat je natuurlijk niet op een ander let.De achtergrond heb ik weer met distress gemaakt daar overheen een achtergrond van viva coler en een muziekstempel die ik uit Amerika kreeg.dus eigenlijk niets van mezelf maar toch heb ik hem zelf gemaakt hoor.
Ik hoop dat jullie hem toch weer een beetje leuk vinden.
Veder wens ik jullie een fijne avond en voor degene die op vakantie gaan heel veel plezier en natuurlijk mooi weer.
groetjes Rianne

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig elegant kaartje. Ik vind de kleuren mooi gekozen en het lijkt wel of het danseresje een beetje licht geeft.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en kan begrijpen dat je heimwee hebt naar het mooie weer.Fijn om er wel op terug te kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje en de vakantiefoto van gisteren zien er heel mooi uit...schitterende omgeving!! En dan vandaag deze mooie kaart met een tikkeltje heimwee naar het mooie weer...heel begrijpelijk hoor Rianne...snakken we allemaal naar!! Het is nog even doorbijten zei de weerman zopas...

    Groetjes en een fijn weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt Rianne.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart Rianne...mooi gestempeld weer, en ook je vorige kaartje is echt leuk en heelmooi ingekleurd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Rianne, leuke stempels heb je gebruikt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Rianne,
    je kart is weer helemaal leuk! Mooie stempel en die muziekstempel is ook enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Rianne!! Prachtige stempel.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, Rianne. Goed dat we af en toe eens spullen van een ander kunnen gebruiken want alles zelf kopen is geen haalbare kaart.
    Fijn weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne,

    Mooie kaart en wat een mooie stempel super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en die stempel is erg mooi fijn dat je af en toe wat kunt lenen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stempel tegen een leuke achtergrond, Rianne!

    groetjes, Alie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart! Die stempel van Lostcoastdesign is ook zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne