Volgers

donderdag 27 juni 2013

eerste kaart

Hoi Bloggers,
Nou alles is weer opgeruimd de tuin gedaan nu kunnen we weer aan de hobby gaan .
Allereerst wil ik mijn twee nieuwe volgers welkom heten ,het is altijd leuk dat er belangstelling is voor alles wat je maakt.Dan wil ik jullie bedanken voor al jullie leuke reaties die ik van jullie mocht ontvangen voor mijn schildereij.Maar jullie krijgen nu de kaartjes te zien die ik op mijn vakantie gemaakt heb ,ik had natuurlijk al het een en ander voorbereid want je kunt natuurlijk niet alles meenemen, dat zou je wel willen maar dat gaat nu eenmaal niet.Dit is het eerste kaartje van een hele reeks . Ik weet natuurlijk niet meer van wie die stempels zijn maar heb ze ingekleurd met distress inkt opgeplakt op kraft en witte basis kaart.
Ik wil jullie nog even een foto laten zien hoe mooi het was op de vakantie.Mooi hé
veder wens ik jullie een fijne avond .
groetjes Rianne


11 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Prachtige foto, jullie hebben zo te zien wel genoten, je 1ste kaartje is ook weer mooi, leuke stempel en de tekst vind ik mooi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is een mooi kiekje: dat was vast genieten in dit prachtig landschap. En je kaartje is weer schitterend met die flesjes. Mooi gemat en een mooi geheel!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Mooi kaartje. De vakantiefoto ziet er heel mooi uit. Prachtig.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Zo te zien op de foto hebben jullie erg kunnen genieten van de mooie natuur.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stempels en wat heb je ze mooi verwerkt op je kaart Rianne!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer Rianne en zo een mooie foto.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je eerste kaart die je ons laat zien is prachtig Rianne, de foto is ook erg mooi, jammer dat de vakantie alweer voorbij is hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart met deze stempel en ja krijg ook al zin in de bergen bij het zien van deze mooie foto.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart en wat een mooie foto heb je op je blog gezet van de vakantie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. De stempels zijn heel mooi. Geschikt voor heel veel doeleinden.
    Prachtige omgeving, waar jullie op vakantie zijn geweest. Wat zullen jullie hebben genoten.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne